tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Kasım 2011 Pazartesi

Bir Rüzgar Eser


Birkaç gün gecikmeli olarak Öyle Bir Geçer Zamanki son bölümü izlerim. Berrin Arkadaş filmine gider, abimin en sevdiklerinden. Kasetin hala hüküm sürdüğü yıllar abim bir kaset çektirmiş bir yüzü Arkadaş şarkısıyla dolu, kaç kere aynı şarkı hatırlamıyorum bile. Her gece uyurken o kaseti dinliyor, zorunlu olarak yan odadan bizde dinliyoruz. Şarkı dinleyerek uyuma alışkanlığım o yıllardan. Filmi görünce ve müziği duyunca birden o yıllara döndüm bu gece vakti. Garip bir duygu kapladı içimi hüzünlü mü huzurlu mu bilmiyorum ama geçmiş bomboş olmasına karşın güzeldi. Belki de en güzel geceler müziğimizle daldığımız, ertesi günkü okulumuzdan başka düşünecek bir şeyin olmadığı yıllarda kalandı. Bir an özledim geçmişi ama her zaman özlemiyorum sadece böyle ara sıra geçmişten bir rüzgar esince işte. Bazen bir anlık gidip gelmek lazım sanırım geçmişe. Huzurunu alıp hüznünü bırakıp dönmeli. Bu gece Arkadaş şarkısını dinleyerek uyuyacağım ama yarın kaldığım yerden hayatıma devam edeceğim olması gerektiği gibi. Geçmiş misyonunu tamamladı görevi bitti çoktan, en güzeli yarın çünkü…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?