tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Kasım 2011 Salı

Bahar ve Şarap


Bahar ve şarap başımı döndürüyordu. Ne işim var burada dedim birkaç saniye, niye geldim? Gelmek istemiştim, o an orada olmayı istemiştim hatta şartları zorlayıp zaman yaratmıştım. Bir sebebi yoktu içimden öyle gelmişti. Tahminimden de iyi geçen muhabbetin sonu gelmişti kalkma vaktiydi başımın dönüşünü daha çok hissediyordum. Kendi adresini söyledi taksiye, sana mı gidiyoruz dedim, boş bir soruydu. İkimizde biliyorduk aslında gecenin sonunu, belki de en başta biliyorduk ne olacağını. Bahar ve şarap başımı döndürüyordu, o an orda olmak istiyordum yarını düşünmeden, beklentisiz. Keşfedilmemiş olanın o müthiş heyecanı sarıyordu bedenimi. Pişman olsam çeker giderdim o uyurken ama değildim. Sabaha kadar orada durmak, onunla uyumak istedim, kaldım. Bahar ve şarap artık başımı döndürmüyordu, gerçek dünyaya hoş gelmiştim. Biraz içim sıkıldı ama pişman olamıyordum orada olmak istemiştim, olmuştum. Ve düşümden uyanırken yalan söyledim pişmanım dedim, tekrarının olmayacağını biliyordum zaten bir beklentim de yoktu. Bir kahvaltı ve bay bay. Beklemiyordum dedim ya bir kez daha görüşmek aklımda yoktu. Geride dağınık bıraktıklarımı toplayacaktım ve bir şekilde devam edecektim kaldığım yerden. Artık başım dönmüyordu çünkü gerçek hayata dönmüştüm. Dönmüş müydüm sahiden? Dönemedim itiraf ediyorum aklım orda kaldı, belki birazcık onun da. Aklımda bundan sonrası yoktu işte bir bahar gecesinde kalır sandığım yaza uzadı ve sonbahara. Şarap hala döndürüyor başımı, damarlarımı terk edemedi. Gidiyorum diyor ya giderken kalır mıyım aynı? Damarlarımdaki şarap sanmam ki terk etsin beni. Bahar ve şarap hep benimle. Mevsimler değişiyor fakat kanıma karıştın sevgilim, ayaklarımı bir kez yerden kestin ya artık sensiz duramam. Sonbahar kışa dönerken gideceksin ve gelecek bahar şarabım ve ben burada olacağız. Unutma, unutamam…


video

Sen gelene kadar bu şarkıyı dinleyeceğim ve dediğim gibi bu şarkıyı her dinlediğimde aklımda sen olacaksın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?