tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Kasım 2011 Pazartesi

Aynandır


Yaz okulu günlerinden birinde arkadaşımdayım. Tv açık fakat hiçbir şeyi beğenmiyoruz sadece ses olsun diye açık. O sırada Adını Feriha Koydum’dan bir sahne geldi, daha önce izleyen arkadaşım dur bak şu cümleyi dinle çok güzel dedi:
 "Sevdiğin ve kıskandığın insanlara dikkat et. İkisi de senin aynandır. Feriha'yı kıskanıyorsun. Feriha gibi mi olmak istiyorsun?"
Ve not aldım bunu ‘’Sevdiğin ve kıskandığın insanlara dikkat et. İkisi de senin aynandır.’’
Sevdiklerin aynandır bunu zaten biliyorduk da asıl takıldığım nokta kıskandıklarının aynan olması, ne güzel bir sözmüş kendisi film repliklerinden fırlama sözlerden ama dokunaklı. Kıskandıkların aynandır çünkü onlar gibi olmak isteyip olamadığından kıskanmaz mısın? En ‘’Ben kıskanç değilim, hiç kıskanmam.’’ diyen insan bile doğası gereği kıskanmaz mı özendiğini? Kıskanmak hep hasetten midir, çoğu böyle masum değil midir zaten? Başta kendime bakıyorum evet öyle gıptayla baktığım insanları masum bir şekilde kıskanıyor olabilirim ve çokça da fark ediyorum ki aynı şekilde kıskanılıyorum da. Son zamanlarda aramın anlamadığım bir şekilde bozuk olduğu dostuma bakıyorum da söylediği sebepler hep aynı tatlı bir kıskançlıktan. Kendisi hiçbir şekilde kıskanmadığını iddia etmiş olsa da ben bunun da masum bir kıskançlık olduğunun farkındayım. Keşke o da fark etse de aynaya bir baksa. Bazen gidip bu sözü onunda yüzüne söylemek istiyorum ama sonra düşünüyorum bırak 4 yılın onda hiç hatırı yoksa sus. Ama asıl kızdığım ne biliyor musunuz? Hani özenirsin öyle olmak için çabalarsın ya benim dostum dediğim insan hiçbir çaba göstermedi benim her şeyden vazgeçerek çok zor elde ettiğim hatta tam olarak elde edemediğim şeylere kendisi ulaşamadığı için benimle arasına mesafe koydu. Yapmacık gülümsemelerle selam verip geçiyor şimdilerde oysa onu öyle iyi tanıyorum ki yüzündeki o yapmacıklığı 40 metre öteden tanırım ve beni en çok da bu üzüyor. Keşke benim gibi açık yüreklilikle karşıdakinin yüzüne söyleyebilse insanlar. Bende özeniyorum kıskanıyorum tabi ki mükemmel değilim çok eksiğim var ve böyle düşündüğümde açık yüreklilikle gidip ‘’Çok şanslısın keşke bende sahip olsaydım böyle bir şeye, nasıl yaptın, bir gün benim de olur mu acaba?’’ diyorum. Sanırım aynaya bakmak böyle bir şey, kıskançlığının masum olduğu ve sen aynadan kaçmadığın sürece kimseye zararı olmayan gayet olağan bir his. Temennim herkesin bir gün buna ulaşması, ilk olarak da sevgili eski dostumun…


Bu da işin eğlencesi olsun J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?