tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Ekim 2011 Pazar

Sıradan Hayaller


Özgürlük diyordum, bağlanmaktan kaçıyordum ait olma hissi beni boğuyordu. Hayatımın mottosu  "Yapılacak çok işim, gidilecek çok yerim  var." cümlesinde gizliydi. Öyle değilmiş. Ben de herkes gibiymişim. Sadece zamanı değilmiş, hazır değilmişim birine bağlanmaya, merkezinde sadece kendimin olmadığı bir hayatı yaşamaya. Ben de herkes gibi aitlik duygusuna bayılabiliyormuşum, iki kişiden tek kişi yaratma fikri gözüme hoş görünebiliyormuş. Şimdi öylesine şaşıyorum ki kendime ailesinden başka herkese karşı bencil olan ben miyim kendinden ödün verdiği halde umurunda olmayan? Belki de reddettiğim özüme dönüyorum, ya da belki bende baştan beri böyleydim ama inkar ediyordum. Belki de herkes gibi bende sıradan hayaller kuruyor, hayal kırıklığına hazır olmadığımdan kaçıyordum. Kim bilir? Şu an korktuğum yerdeyim, tüm gardımı indirmiş kalbim kırılırsa diye deli gibi korkar haldeyim, sıradan insanlar gibi sıradan hayallerin ümidindeyim. Bağlanıyor muyum bilmiyorum, aşk nasıl bir şey bende bilmiyorum herkes gibi. Ama bildiğim bir şey var değişik bir şey hissediyorum daha önce hiç hissetmediğim. Bana özel olmadığını bildiğim bir duyguyla bana özel olmayan bir hayatın içinde sıradan bir insanım. Bu beni rahatsız ediyor mu bilmiyorum, belki de böyle olduğundan kıymetli. Sade ve sadece yaşıyorum kusursuz olmayan ama her şeye rağmen güzel olan şu anı.
Pişman olur muyum yaptığım seçimlere onu da bilmiyorum. Gidecek yerlerim yapacak işlerim küser mi bana bilmiyorum. Denemediklerim aklımda kalır mı? Yok aslında biliyorum. İçinde mutlu olduğun hayat senin için en doğru olanıdır, geri kalanı kendini kandırdığın, hayatta tatmin olamadığın için uydurduğun yalanlardır. Evet biliyorum. Eğer o hikayedeki gibi bu bir bahçeyse ve biz çiçekler seçiyorsak, bahçenin diğer çiçekleri artık umurumda değil. Hiçbir pişmanlığımda olmayacak diğer çiçekler için…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?