tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Ekim 2011 Cumartesi

Kardeşlik


Sevdiğim insanlar zayıf noktam olmaya başladı iyice. Başkalarına karşı ne kadar gaddarım oysa. Ama sevdiklerim söz konusu olunca dayanamıyorum. Geçen gece kardeşim aradı ağlıyordu, sıkıntısı vardı. Uzaktayım elimden bir şey gelmiyor ama biliyorum ki o sık ağlamaz. Ağlıyorsa ve beni arıyorsa gerçekten bana ihtiyacı var. O ağladı ben ağlayamadım çünkü yalnız değildim. Sadece biraz konuştum ertesi gün tekrar aradım filan ama aklım onda kaldı. Herkese gaddarım ama yeryüzünde sadece birkaç insan var işte dayanamadığım. Belki de tek zayıf noktam. Onlar üzülürse ben kahroluyorum.
Bu hayatta belki de en çok kızdıklarımız ama kat kat fazlasıyla sevdiklerimiz, en yakınlarımız. Aile olmak böyle bir şey seçmediğimiz bize verilmiş ceza ya da ödül. Başkasını bilmem de benim ki kesinlikle ödül. Bazen takılırım kardeşime kızdırmak için keşke doğmasaydın, ben evin küçüğü olsaydım diye. Bazen de keşke birkaç yıl geç doğsaydın da evin küçüklüğünün tadını çıkarsaydım, bir anda sorumluluğunu almasaydım derim. Oysa kimse bana sorumluluk vermedi, bizim evde herkes bir bireydi. Birbirimizde değildi sorumluluğumuz ama kimse vermeden görev edindik biz. Kendiliğimizden öğrendik kardeşliği. Kavga etmeden büyüyemedik elbette ama başkasına tek bir söz bile ettirmedik. Yeri geldi anne babamıza karşı bile koruduk. Ne yaparsak yapalım arkamızı kollayacak birilerinin varlığını bilerek korkmadık bazen de. İşte bu yüzden ben ağlatsam bu kadar üzülmezdim o ağladı benim canım yandı. Elimden gelse bu dünyada hiçbir şeyin onu ağlatmaması için her şeyi yapardım. Aile olmak böyle bir şey ya, biliyorum ki bir gün bende bir ailem olmasını istersem aile kurmanın birinci şartı kendimden çok sevdiğim biriyle, onun canı yanacağına kendi canımın yanmasını tercih edeceğim kişiyle olacak. Herkes bencil sanıyor ya beni bencillik konusunda istisnalarımın olduğu insanları gerçekten seviyorum işte ve onlar için bu dünyada yapamayacağım şey yok.


P.s: Buz devrinden çok eğlendiğimiz video sana gelsin yo yo yo ağlama ağlama =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?