tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Ekim 2011 Çarşamba

Kalemim Tükendi


Yazamıyorum bu aralar. Baktım da onlarca yazım öksüz kalmış, yarım… Anladım ki beni yazmaya iten güç, melankolik, depresif halimden besleniyormuş. Kısacası iyiyim artık, mutluyum. Belki mutlu olmam için sebep yok belki de bir sebep var ki milyonlarcasına bedel. Ona her baktığımda daha da çok mutlu oluyorum, her yere bir yük gibi taşıdığım korkularım bile dağılıyor onunlayken. Uzun zamandır hiç olmadığım kadar mutluyum ve açıkçası dünya umurumda değil. Ne bugün ne de yarın… Sadece şu an varım, nefes aldığım her an içimde bir parça o…
Yazamıyorum artık, hiç öğrenmemişim iyi, güzel olan şeyleri yazmayı ya da yaşamayı hiç bilmemişim. En tam olduğum anda bile bir parça yarımmışım. Tamamlandım… Yapmacık hiç sevmediğim o gülümsemelerden arındım, içten gelen kahkahalarım var artık benim, on beş yıl sonra kavuştuğum… Hayatın tadı hep değişirmiş benim midemi bulandırırdı eskiden, şimdi ise çikolata tadında, hatta sütlü çikolata tadında, bol tatlı en sevdiğim… Müziklerimi bile değiştirdim artık slow şeyler dinlemiyorum, ben pop dinliyorum kendim bile inanamıyorum. Değişiyorum ama iyi ve güzele doğru. Ne başkasıyla ne de kendimle savaşacak gücüm kalmış, barış imzaladım. Ruhum özgür artık… Yeni bir hayata başlamadım; hayır, yarım bıraktığım hayatı tamamlamayı öğrendim. Bu sonbahar kurumuş yaprakları ezmek bile hüzün olmayacak artık, çocukken ki oyunuma geri döndüm. Nerdeydin bunca zamandır çok özlemişim, kız çocuğu PukiDiki?
Yazamıyorum artık ama şikayetim yok, yüzümden gülücükler eksik olmasın bu blogu bir çırpıda yakar geçerim. Nazar değer diye korkumdan mutluyum bile diyemem kimselere. Öksüz yazılarımı hiç tamamlayamamam, o ruh haline girememem dileğiyle…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?