tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

16 Ekim 2011 Pazar

Elveda Sevgili Yüklerim


Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey yok pek çok şey var. Hayatıma ucundan kıyısından değen her insan bir şeyler bıraktı bende. Dostlar ve sevgililerden öte resmi ilişkiler içerisinde olduğumuz insanlar bile çokça iz bıraktı geride. Büyüdüm diyoruz ya aslında yaşadık, gördük öğrendik. Bugüne kadar hayatıma girenler ve yaşadıklarımız olmasaydı bende bugünkü ben olmazdım. Ondandır hatalarımdan bile pişman değilim, eğer onları yaşamasaydım bugün bu kadar sabırlı, güçlü ve olgun olamazdım. Yaşananlarla büyüdük ve büyümeye devam ediyoruz.
İyi ama bir sorun var geçmişi çuvalıma atıp yanımda taşımam neden? Yaşadım bitti, karakterime kattım katacağımı yanımda taşımamalıyım diyemiyorum. Beni yaratan geçmişi bir türlü geride bırakamıyorum. Bana yük olduğu yetmezmiş gibi yanımdakilere de yük ediyorum. Ve birkaç gün önce bir isyan halinde her şeyi geride bırakmaya karar verdim. Bundan sonra yaşanan her şey sadece karakterimde yansıma olarak yer alacaktır. Anılarla dolu çekmecemi boşaltırken, mesajları temizlerken ve fotoğrafları silerken tereddüt bile etmedim. Balon gibi yükselebilmek için yüklerimi attım. Ve anladım ki aslında kendimi kabullenmem için yapmam gereken buymuş. Her gün hatalarımı ve günahlarımı kendime hatırlatarak işkence yapıyormuşum. Her cümlede geriye dönüp etrafımdakileri de aynı işkenceye maruz bırakıyormuşum. Ben kendimi affettim lakin hatalarımı inkar etmedim. Bende herkes gibi hata yaptım, düzelttim ve yoluma devam ettim. Kendi evrimimi böyle tamamladım tıpkı diğer insanlar gibi. Herkes kadar bir parça kötülük vardı içimde ama bardağın dolu kısmını görmeye yeni başladım. İçimde kocaman bir iyilik var, geçmişi çuvalımda taşımaktan hiç ilgilenemediğim bir iyilik. İşte bu yüzden yeniden doğmuş gibiyim. Sıfırlandım ve huzurla doldum, sanki bir parça daha büyüdüm. Hatta dünya varmış bile dedim uzun zamandır hiç nefes almamışım gibi.
Beni buna teşvik eden güzel insan başta olmak üzere, hayatıma giren herkesten, bir yerde bir zamanda sadece tanışmış olduğum insanlara kadar herkese teşekkürler... Bana kattıklarınızı borç bilir, bir kez daha karşılaşmazsak da sonsuza kadar sizleri bir daha hatırlamayacağımı belirtirim. HOŞÇAKALIN…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?