tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Eylül 2011 Pazartesi

Zaman Dersi, Uyku etc.


Ivır zıvır işler, koşuşturmaca filan, arada saçma karşılaşmalar da olmasa kimseye vakit yok… Dostum ben çok yoruldum, noluyor arkamızdan atlılar mı koşturuyor ya da raylarda yürüyoruz ve hızla bir tren yaklaşıyor da ben mi görmüyorum? Neyin acelesi bu? Yemek yememiz bile acele on dakikada tabağı bitirmezsek biri kapıp götürecek de ondan mı korkuyoruz? On dakikalık ders arası gibi merdivenlerde bitiyor sanki hayatımız, vakit anca yarı yolu gitmemize yetiyor. Ahir zaman dedikleri bu olsa gerek 24 saat yetmiyor, günlerin uzatılmasını talep ediyorum! Diyorum ama değişen bir şey yok kronometreyi açmışlar bizi de hayatın ortasına atmışlar koş Allah koş, durmak yok.
Lisede bir huy edindim uyuduğum saatlerin boşa geçen zamanlar olduğuna karar verdim ve uykumdan çalmaya başladım. Ama ne çalmak, iddia ediyorum 4-5 saat uyku yeter insana, çok uyursan aptal olursun, her gün birkaç saatin boşa gider. Sonuç hafta içi uyumayan bünye haftasonları öğleni buluyor, beden illa günlük 6 saat uykusunu tamamlıyor gecikmeli de olsa. Ama en güzeli bu en çok üniversitede yarıyor, sınav dönemi 1 saat uykuyla yetinebiliyorum, gözaltı torbalarımı henüz saklamayı becerememiş olsam da J
Koşuşturmalı ve uykusuz hayat stilim iki gün önce bana bir oyun oynadı. Hasta yatmak da benim için vakit kaybıdır ama ayakta geçirdiğim hastalıklar bile eninde sonunda beni yatak döşek yatıran cinse dönüşür. İki gün önce dehşet midem bulanıyor, çıkarıyorum. Yemek yiyemedim haliyle, bari uyuyayım dedim ama kabus bir gece yaşadım. Saat sabah altı buçuğa kadar gözümü bile kırpamadım. İşte o zaman anladım. Zamanı; bütün gece hastalıktan uyuyamayana sormak gerekirmiş. Hani o uyumadığım geceler var ya fasa fiso. Gel de uyuman gerekirken uyuyamayınca gör zamanın kıymetini. Sonunda anladım ki az uyuyarak kendime işkence yapıyormuşum onca zamandır. Uyuyabiliyorken, henüz bir engelin yokken uyu uyabildiğin kadar. Hiçbir şey yapmadan yatakta geçen 7 saat bana uzun zamandır almam gereken bir dersi verdi sanırım. Hayatta koşmam bir daha ben uyuyacağım dostum henüz yaşlı ve hasta değilken, uyku problemi çekmezken. Beni ilgilendirmiyor bundan sonra hayat ve kronometreler. J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?