tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

13 Eylül 2011 Salı

Sonunda Kafa Tatilim!


Kız kıza özgür ilk tatilimiz hayırlı olsun. Tamam abim otele bırakıp almış olabilir bizi ama güzeldi yani. Bir de otelde yalnız gelen üç kız diye ün salmasak daha iyi olabilirdi. J O kadar otel gördüm bu kadar ilgilisini görmedim, misafir memnuniyeti çok önemliydi bu iyi bir şey de şu üç yalnız gelen kız siz misiniz muhabbeti olmasa daha iyi olabilirdi. Böyle bir ilgi bunaltıyor haliyle. Asılmasınlar diye kendini kasıyorsun ama dikkat çekiyorsun yine de. Üstelik o kadar güzel Rus varken ilginçti yani. Neyse biz yine de kazasız belasız, güzel bir şekilde atlattık tatilimizi.
Otelde daha ilk sabahtan belliydi aslında başımıza ne geleceği. Kapı çaldı ama uykusuz bünye cevap veremeden, gözüm ve kapı aynı anda açıldı ve housekeeping diyen bir kadınla göz göze geldim. Uyuyordunuz di mi bende 3 kız kalıyorlar diyince benim kızım gibilerse bu saatte uyanmazlar demiştim zaten dedi. Birincisi yataktayım gözümü açmakta bile zorlanıyorum, uyuduğumdan daha açık bir şey yok; ikincisi ise saat daha 9 saatim bile yeni çalmış üstelik 5’te uyumuşuz daha ne olsun. J Orda bir şaşırmıştım zaten 3 kız kalıyor diye bilerek gelmesine ve daha sonra bütün otelin siz 3 arkadaş mısınız demesinden anladık biz gelmeden ünümüz gelmiş gibiydi sanki. Bütün oteli böyle tanıyorlar desem kocaman otel o kadarı imkansız ayrıca o kadar otel görmüşüz biliyoruz herhalde odalarda kim kalıyor temizlerken denk gelmeseler haberleri bile olmaz, sadece kişi sayısı filan bilirler. Yok, hayır tek tek her müşteriye önem verip böyle biliyorlarsa helal olsundan başka bir şey diyemeyeceğim.
İskelede rüzgarda yata yata domates kıvamına gelsem de gayet dolu dolu geçirdiğim kısa ama öz bir tatil oldu kendisi. Bu yıl çokça da ihtiyacım olan buydu zaten. Klasik tatillerim gibi şezlong, kitap, müzik, dalga sesleri yine birlikteydik. Geceleri yatamayacak kadar kızarmış olmam ilk kez başıma gelmiş olsa da görmezden gelebilirim geçti gitti bile. J Kafa tatili yaptım, yıla daha hazırım ya her şeye bedel.
Tüm tatilimi ayrıntılarla yazmak saçma olacağından sizlere bir kuple bilgi yeter. Sonuç olarak aile oteli olması nedeniyle çok eğlenemedik evet ama güzel bir tatildi kendi çapımızda hayli eğlendik. 4 günde dolu dolu yaşadığımız tatil için de Vogue Hotel Avantgarde ailesine teşekkür ederek yazımı bitiririm. Otel adını verme sebebim ise güzel şeyler hiç yazılmaz, hep kötü yorumlar yazılır şeklinde son gece otel müdürünün de katıldığı muhabbetimizdir. J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?