tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Eylül 2011 Cumartesi

Gölgelerin Gücü Adına!


Gölgelerin gücü adına demiş He-man. Gölgelerin gücü olur mu? Bence olmaz, sadece korkaklarındır gölgeler, ben ateş olmayı seçtim. Ben ateştim, yakmaya ilk kendimden başladım. Yaktıklarım mı? Onlar ateş olduğumu bile bile geldiler, bende yanacaklarını bile bile. Ateş saklayamaz ki kendini her yerden görünürdü, cürmümden büyük yaktığım yer. Benden kaçardı gölgeler, ben ateşe bile kafa tuttum. Ne oldu biliyor musunuz? Hem yaktım hem yandım. Pişman mıyım? Belki bir parça, ama bilerek yapmadım, onlar bilerek geldiler. Sıcak olduğunu anlamak için sobaya dokunmak mı gerekliydi? Kendi özgür iradesiyle yanana kim ne diyebilirdi? Belki de suç yakanda değil bile bile yanandaydı. Kimin umurunda yanarken yaktım. Ve yana yana benim ateşim de söndü, küle döndüm. Şimdi gölge vakti, gölgelerin gücü adına küllerinden doğma vakti!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?