tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Eylül 2011 Çarşamba

Geri Plan


Nişan tepsisini tutuyorsun, flaşlar patlıyor her taraftan. Ama ilgi sende değil, figüran gibi duruyorsun işte orada. Yüzükler senin elinde ama sen yan roldesin. Her zamanki gibi yan roldeyim.
En başta olmayı seçmedim tarzım değildi sessiz, huzurlu hayatı seviyordum. İçimdeki lider ruhu bastırmayı tercih ettim hep, geri planda durmayı. Kıyısından dahil oldum hep kareye, hayatın ortasında değil dibinde bir yerlerdeydim. Saklanıyordum, korkuyordum. Hata mı ettim bilmiyorum. Başkalarının hikayesinde figüran, kendi hikayemde yalnızım. Neden böyle oldu onu da bilmiyorum. Niye ben böylesine yalnız kaldım, niye hiçbir yere ait hissedemiyorum kendimi? İstediğim hayattan ve hayallerimden milyonlarca kilometre uzaktayım. İstiyorum, ulaşamıyorum, vazgeçiyorum. Hani diyorlar ya benim hiçbir şey içimde kalmadı ne istedimse yaptım, ben yaptıklarımdan da yapmadıklarımdan da pişman oldum. Herkes gurur duyacağı şeyler biriktirirken ben hayal kırıklığı koleksiyonu yaptım. İstemediğim bir hayat yaşadım, bu öyle bir hayattı ki ne benim istediğim ne de çevremin uygun gördüğü. Kimseye uymayan saçma bir hayat işte. Normal olan ya boyun eğmek başkalarının istediği gibi yaşamaktır ya da isyan etmek kendi istediğin gibi yaşamaktır. Garip olan benimki, saçma sapan bir hayat işte. Yan rollerde yaşanmış gibi yapılmış bir hayatın zavallı oyuncusuyum, flaşlar benim için patlamıyor hiçbir zaman. Ne içindeyim çemberin ne de dışında…
Geliyorlar bana da arada isyan edesim var hayata. Dahil olamadığımdan saçma geliyor kendisi. Geri plan kişisiyken kareye dahil olmaya çalışmak yoruyor işte, keşke bir dolmuş gibi müsait yerde dur desem dursa hayat bende inip orda dinlensem biraz. Farklı bir hayat filan da istemiyorum zaten değişmez bu saatten sonra. Sadece dinlenmek ve yola öyle devam etmek istiyorum sallana sallana, tökezleyerek olsa da mecbur olduğum yola…

p.s: Buhranlarım gelir gider böyle arada, gelgitliyim ne de olsa. Geçen gün böyle geldi tamamlayamadığım bir yazı yazdım. Giderayak bloguma bir yazı koyayım dedim. Bunun için de beni tatile sürükleyen ruh halimden daha uygun bir yazı olamazdı sanırım. Kısacası kafa tatiline çıkıyorum bir süreliğine hoşçakalın…

2 yorum:

  1. Tesadüfen denk geldim buraya.Şu aralar aynı duyguları paylaşıyoruz sanırım...Ama o kafa tatili gerçekten iyi geliyor zaten bu ruh hali de sürekli olmuyor ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da benim kısır döngüm işte. Geri plana çekildiğim halde dinlenmeyi başaramayınca, yorgunluğum tavan yaptığı anda kafa tatiline çıkmak ve döndükten bir süre sonra aynı ruh haline sürüklenmeye başlamak. Bir iyi bir kötü giden hayat hep o kafa tatiline uğratıyor :)

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?