tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

4 Eylül 2011 Pazar

Değişir Her Şey Gibi


Senin olmayacağını bildiğin birini sevmek gibi, uyurken nefesini dinlemek gibi, uyandığında bir daha tekrarının olmayacağını bilmek gibi… Sadece içinde yaşamak seni, itiraf bile etmeden uzaktan sevmek gibi… Hani bazen bilirsin ya imkansızdır, bir araya gelince olmayacağından öylesine eminsindir. Sahipken vazgeçmek gibi… Seni seviyorum diyememek sanki söylersen her şey toz olup uçacakmış gibi hissetmek… Korkmak…

Sen uyuyorsun ben seni izliyorum son kez. Son kez çünkü vazgeçtim. Kıyamadım imkansızlarda tüketmeye hep böyle sıcak kalsın istedim. Ne sana uyuyor şartlar ne de bana, bu kez daha öncekiler gibi tüketmeyeceğim. Denemediğin daha değerlidir hep aklında kalır ya bu kez öyle kalsın istiyorum. Alamayacağımız sorumluluklar yüklemeyeceğim ne sana ne de kendime. Bu kez değil. Belki de başka bir hayatta imkanlı olurdu ama şu an değil. Ve Lost’tan hiç unutamadığım replik ile:  ‘’See you in another life…’’
                                                                                                                                Temmuz 2011
Dedim ama yapamadım sevgilim, uzak duramadım. Harcar mıyız dersin iyi güzel olan her şeyi? Yoksa bazen tahmin ettiğinden çok daha başka olur mu gerçekler? Şans vermediğimize pişman olmaktansa deneyip üzülme riskini almaya değer mi? Galiba değer, aynı olacak her şey diye şartı mı var? Direndim ama yapamadım, vazgeçemedim. Korkmuyorum işte söylüyorum: Seni seviyorum! Başka hayatta değil sevgilim bu hayatta ne olacaksa olsun…
                                                                                                                                 Eylül 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?