tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

11 Eylül 2011 Pazar

Bu Başka Dönüş


Atlattım bunları, kabullendim derken niye utanıyorum bazen kendimden? Neden? Niye kötü hissettiriyor bana kendimi başkasına edilmiş sözler? Hemen yargılar insanlar biliyorsun işte, bir dizideki hiç yaşamamış karakteri bile yargılar. Biliyorsun bunları hazırladın kendini, o yüzden kaçıyorsun doğduğun şehirden, o yüzden fazla karşılaşmamaya çalışıyorsun ailenle bile. Öyleyse niye üzülüyorsun, rahatla, kabullen kendini. Belki hayat istediğin gibi olmadı, yoldan çıktın belki, belki de bundan sonra da hiçbir şey düzelmeyecek ama bırak artık bunları. Olan olmuş işte önüne bak artık, önündeki hayatı düzgün bir şekilde yaşa en azından. Kendinden iyice uzaklaşmayı bırak, yargılama artık kendini. Çünkü vicdanınla hesaplaşman başkalarının yargılamasından da ağır, çünkü onarılmaz yaralar açıyorsun kendinde, çünkü yargıladıkça kaybediyorsun kendini. Kalan hayatını düzgün bir şekilde yaşa, utanmadan kendinden…
p.s: Tatilin son günü Bir Çocuk Sevdim dizisini izliyoruz odayı boşaltırken birkaç cümle kuruluyor ve ben yine bunalıma giriyorum hızla. Oysa tatile kendimi toparlamaya geldim, başarılı oldum sanıyordum fakat bir cümle bile yetiyor kat ettiğimi sandığım yolun en başına dönmeme.
p.s 2: Dönüşte bir tatil yazısı yazacağım. Kafamda onu tasarlamıştım, eğlenceli bir yazı olmalıydı dönüş için demiştim. Fakat şu an ruh halim uygun değil buna dönüşüm güzel olsun…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?