tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Ağustos 2011 Pazartesi

Pişman(lık)


Kaç para etti değerim demiştin ya 3 kuruş bile etmedi bedenim. Her şeyin satılık olduğu bu dünyada madden bir bedelim bile yoktu. Maneviyatı ise bir beni vurdu. Nefes almadan seviştim, nefessiz uykulara daldım ve rüyalarımda hep sen vardın. Bir kez daha dokunabilmek için sana hayatımın geri kalanını bile verirdim. Çok değerliydi oysa hayat yeniden eski ben olmam için çok gerekliydi kalan ömür. Seni unutmak için yemediğim b.k kalmadı ama ne oldu biliyor musun sadece gemileri gerçekten yaktım sana dönüş yok artık. Ama içinden atamadıktan sonra neye yararmış ki, hiç kimsenin yatağına sığamadıktan sonra bedenin, ömrün geri kalanı nasıl geçer ki?
Sensiz uykularda senli rüyalar uçsuz bucaksız denizler gibi. Deli gibi sevdiğim adam, hep yanında olmak istediğim ama hiçbir zaman olamayacağım adam seni istiyorum… Son kez sevişmek istiyorum… Tam anlamıyla ilk ve son kez sevişmek istiyorum.  Bedenim, ruhum ve duygularımla tüm tutkusuyla son kez… Tenin tenime değerken eriyip gitmek istiyorum, tüm nefretini üstüme örtüp son kez senli rüyalara dalmak istiyorum. Sonsuza yaymak istiyorum aşkımı. Kaybettiklerimin diyetini pişmanlığımla ödeyemem ama değerini son nefesimle ödemek istiyorum…
                                                                                                                                  Temmuz 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?