tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

17 Ağustos 2011 Çarşamba

Pardon?


Pardon bakar mısınız? Kapıyı çalmadan girdiniz, tanıyor muyum sizi bir yerden? Evet çok garip, çok tanıdık geldiniz. Belki bir parça da ayna hissiyatı yaratıyorsunuz, fark etmiş miydiniz ne kadar benziyoruz? Kendimi tanıtayım derdim ama bundan hoşlanmam keşfedilmeyi bekliyorum belki de sonsuza kadar beklerim önemi yok. Tanısanız severdiniz belki.

Pardon sormadım neden gelmiştiniz? Baştan uyarayım benim dengemi bozmayınız. Kendinizi sevdirip kaçacağınızı sanıyorsanız yanılıyorsunuz, ben seversem çekilmez olurum. Tatlı bir tesadüf mü yoksa sadece içgüdüsel mi gelişiniz? Bedenimden öte ruhuma bakmaya hazır mısınız? Bunun için de uyarayım sığ görüntüye aldanıp derinliğimde boğulmayınız. Dengesiz mi dediniz duyamadım, ah baştan uyarmıştım dengemi bozmayınız, pek tutarlı olduğum söylenemez akrobatik hareketlerle benimle aynı ipte cambaz olmaya hazır mısınız? Korkmayınız, yardım ederim, biraz cesaret gerek size. Demek sizde hissettiniz, biraz hırçınım evet, biraz da hayal kırıklığı ve de kalp kırıklığı barındırıyor olabilirim içimde. Melankolik halim ondandır aldırmayın. Alışkın değilim sizin gibisine.

Alanıma girmek öyle kolay değil bakın kapıyı çalmadan girdiniz, sizin için neler yapabilirim bende bilmiyorum. Kimse için kendimden ödün vermem ama tüm gerçeklerim değişiyor sanki size karşı. Ama durun artık biraz daha yaklaşırsanız kaçamam tango gibi biraz. Şöyle ki iki taraf da birbirine yenilmek istemez ama kaçamaz ya öyle bir şey işte. Iıı şey nasıl söylesem bilmem ki ya da her zamanki gibi pat diye söyleyeyim. Dans eder misiniz benimle?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?