tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

10 Ağustos 2011 Çarşamba

Pardon, Siz Masum Musunuz?

Bu yazı yazar tarafından istek üzerine imha edilmiştir.  En iyisi şarkı dinleyin sadece.


p.s: Ben ortadan kayboluyorum bir süre, gerçekten yaşadıklarım beni yordu bir de bu aralar anlatamadığım şeyler yaşıyorum zamanı gelince onu da paylaşırım elbet. Ama şimdilik finallerimle ilgilenmek istiyorum. Ve sizlere son günlerdeki hit parçamı armağan ederek gidiyorum. Sözlere dikkat!!!
p.s2: Anketimi cevaplarsanız dönüşümde yapacaklarım için bana fikir vermiş olursunuz.


YERİMİ KİMSE BİLMESİN, KALBİM BİRAZ DİNLENSİN…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?