tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Ağustos 2011 Pazartesi

Mutluluk


Sadece iki çift söz… Hani bir anda ağızdan çıkan, içten gelen iki çift söz… Saçmalamıyorum, ne işe yarar ondan bahsediyorum. İki çift söz boyundan büyük sonucu. Amacı o değil belki ama mutluluk dediğin ne ki sadece iki çift söze bakar. Ağızdan çıkması bile şart değil belli et yeter, yüzümüzde güller açar. Mutlu olmak zor değil iste yeter.
Mutluyum bu aralar. Hayat ters mi gidiyor hala umurumda değil. Yarının garantisi yok mu banane. Kime ne bugün mutluyum ben, yarın da mutluyum ve bir süre daha mutluyum. Sonrası Allah Kerim. Boşver!!! Ölümlü dünyada bugün mutluysam, hala nefes alıyorsam, seviyorsam, seviliyorsam, değerine paha biçemediklerim yanımdalarsa boşver hepsini. Kuşun böceğin sesi bile sevimli geliyorsa, her yeni güne uyandığımda şükrediyorsam, paylaştıkça çoğalıyorsam, yüzüme kocaman bir gülümseme yerleştirmişsem ve herkese bulaştırıyorsam yaşıyorum demektir hem de çok güzel yaşıyorum demektir.
Yazı bile yaşayamadan bana bahar geldi, zamansız mevsimin sarhoşuyum bugünlerde. Kelebeğin kanadındayım bu aralar uçuyorum. Bugün ölmek için çok erken kelebek, çok aradım ben mutluluğu bir gün benim için çok kısa, hadi uç uçabildiğin kadar benim için çırp kanatlarını sonsuza. Akalım nehirler gibi ufka doğru. Tanrı bizimle küçük kelebek, bugün bizim günümüz…


Nedendir bilmem bu havalarda bu şarkıyı severim J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?