tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Ağustos 2011 Perşembe

Mümkün Müdür?


Zaman normalleştirir her şeyi. Hani daha bir yıl önce deseler saçmalama ben asla yapmam öyle şeyler derdim. Zaten demişim de hatırlamasam da pişman olacağım şeyler yapmak istemem. Ama yaptım 1 yıl geçti sadece üstünden çok değil, ne değişti de yaptım pişman olacağım şeyleri? Hiçbir şey. Sadece zaman normalleştirdi. Başta canımı yakarken yakmaz oldu. Daha dün anormal olan şeyler sanki 40 yıldır yapıyormuşum gibi normal oldu benim için. Eski bir flörtüm derdi ki ‘’Bir şeyi bir kez yaparsan bir daha hep yaparsın, bir kez cesaret edersen hep edersin, bir kez dokunursan hep dokunursun, bir kez geri dönersen hep dönersin, bir kez aldatırsan bir daha hep aldatırsın…’’ Haklıymış. Bir kez cesaret edip yaptın mı bir daha hep yaparmışsın. İşte bu yüzden bana güvenmeyenlere diyemiyorum ki bana güven. Ben bile korkuyorum artık kendimden. Korkuyorum kaybetmekten, korka korka kaybetmekten. Hani format atsak geçmişe bir kez olanlar bir daha olmasa. İstediğim gibi, olmam gereken gibi, insan gibi insan olsam. Kendimle savaşı bıraksam bile yeter. Bir çizik çeksek ve ben olsam yeniden, pişmanlıktan arınmış sade bir ben…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?