tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

16 Ağustos 2011 Salı

Döndüm


ü Biraz kafa dinledim ama aslında ders çalıştım.
ü Çok sıkıcı olduğumu fark ettim, yalnızlığın ve depresyonun dibine vurdum. Dibi görmeden en yukarıya çıkamazmışsın denedim nefes alıyorum artık kafam dışarıda, galiba güneş var göremiyorum.
ü İlla yazacağım diye saçmalamamalı gerekirse az ve öz yazmalı. İnsanların bunalıma değil neşeye ihtiyacı var doping verdiğin sürece herkes seni sever unutmamalı.
ü Gidenleri sallamayı, hayatımda olanlara önem vermeyi öğrendim. Seni sallamadıklarını sandıkların, istemeseler yanında olmazlarmış onlara kötü davranılmamalı, nasıl olsa gideceksin paranoyasına kapılıp kendinden soğutmamalı, buna uğraşmamalı.
ü Exten next olmazmış öğrendim. Bırak eskiler eskide kalsın, önümüze bakalım.
ü Yaz bitmeden bir nefeslik tatil almalı, gerekirse ailene yalvarmalı. Özgürlük olmasa da azıcık huzur biraz nefes…
ü Hırsların peşinde kendini ve çevreni unutmamalı bir anda yalnız kalınca şaşırmamalı. Sahi ne zaman nerde terk etmiştim insanları? Hatırlamıyorum, geri dönüp gönül almalı.
ü Seviyorum demekten korkmamalı ne yaşıyorsan sonuna kadar yaşamalı. Yalnız korkaklar üzülmekten kaçar, sevmekten de canımın yanmasından da korkmuyorum artık.
ü Bunaltıncaya kadar kimsenin peşinde koşmamalı gerçekten sevenler senin aradığın kadar seni aramalı. Dostların aramasını beklemeye devam.
ü Her gün yeniden doğmak için bir sebep var, güneş olmayabiliriz ama her yeni güne MERHABA!

p.s: Farkettim tamam kimse okumuyormuş beni. Yazmaktan vazgeçmiş bloga kepenk çekmeyi düşünmüştüm, dün az daha yapıyordum da ama bugün vazgeçtim. KİMSE OKUMASA DA BEN YAZARIM!!!

6 yorum:

  1. p.s'in yeter senin be kim tutar !

    YanıtlaSil
  2. Anlık bir gazla meydan okuma ;)

    YanıtlaSil
  3. Sakın gitmeyin ben sizi böyle arada kaybedeyim ama bulayım:)Yazılarınız beni mutlu etsin...Ama sakın vazgeçmeyin..
    MK

    YanıtlaSil
  4. Bazen kendim yazıp kendim okuyorum gibi hissediyorum gitmiyorum ama eskisi kadar da burda değilim. Daha az olsa da yazmaya devam edeceğim ve sizler beni buldukça mutlu olacağım :)

    YanıtlaSil
  5. Yine ben yine aynı yoldan sayfanızı arayış çok enterasan sadece insan pukudiki yazınca çıkmadı sayfanız ancak böyle bulabiliyorum:)Aynen benim gibi mutlu olunca yazamadığınızı yazmışsınız bir yerde mutluluklarınız daim olsun...MK

    YanıtlaSil
  6. Çok ilginç gerçekten Pukidiki yazınca çıkıyor çünkü. Ama en güvenilir yol bildiğin yolmuş siz böyle bulmaya devan edin en iyisi :) Yazılar genellikle karamsarlıktan besleniyor sanırım. Mutluyken yazmak zor ama yine de insanların güzel şeyler okumaya da ihtiyacı var diye düşünerek yazmaya çalışıyorum. Hepimizin mutluluğu daim olsun ;)

    YanıtlaSil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?