tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

21 Ağustos 2011 Pazar

Çirkin Değiliz!


Fotoğrafımızı koymuyoruz diye çirkin miyiz? Hani var ya blog yazanlara böyle bir saldırı, kimliğinle yazmıyorsan, fotoğraf koymuyorsan çirkinsin. Ne sanıyorlarsa bizi, erkek avında değiliz içimizi döküyoruz kendimizi sergilemek zorunda değiliz ya. Çirkin falan değilim ben ha sorarsanız güzel de demem kendime. G.tü kalkmış bunun kendini bir halt sanıyor da demeyin sonra. Zaten herkes bir başka düşünüyor hakkımda. Kimi arkamdan burnu havada hiç konuşmuyor diyormuş ki bu aşırı sosyal olmayan kişiliğimden geliyor, kimi de ezik bu diyormuş sıradan olmaya çabalıyoruz farklı görünmek istemiyoruz ya hemen yapıştırmaları gerek bir etiket. Kim ne derse desin ne düşünürse düşünsün ben böyle herhangi biriyim işte. Kendime güvenirim ama burnum havada değilim. Ezik diye tabir edilen ama benim hiç hoşlanmadığım deyimle kastettiğiniz insanlarla da çok güzel muhabbet ederim, çünkü insanlara, tarzı ve hayatı ne olursa olsun değer veririm. Hani derler ya ortamına göre uyum sağlayacaksın, işte öyle bir şey her ortama girerim. Ama benim de var tabi zayıf noktalarım, çirkin denilmesine gelemiyorum. Dünya güzeli değilim elbet ama çirkin de değilim kesinlikle, her insanın bir gideri vardır, zevkler farklıdır sonuçta. Eşekkafalı’ya göre çırpı bacaklı, kemik torbası, bozuk tırnakları olan bir kızdım mesela nasıl da severdi kendime güvenimi yıkmaya çalışmayı. Bazen de zekadan vururdu, oysa hayatıma bakarsak çokta aşağı kalır bir zekam olmadığını görürüz. Gerçi kendisi sonradan itiraf etti kıskandığından diyormuş böyle şeyler ama olsun, tahammül edemiyordum bu laflarına ve açıkçası umursamadığımı sanırken ondan sonra kendime güvenimi toplamam biraz zaman aldı ve şimdi asla taviz vermiyorum. Eleştiri kaldıramaz oldum çirkin dediler mi işte böyle geriliyorum asla kabul etmiyorum. Dış görünüşe hiç önem veren bir insan değilim, sevgililerimin hiç biri yakışıklı değildi ama hiçbir zaman da böyle bir yorum yapmadım onlara, bana yapılmasına da tahammülüm yok ben çirkin değilim o kadar! Dış görünüşe baktığınız kadar içine baksanız adam olurdunuz zaten, kime ne anlatıyorsam…

p.s: Agresifim, gerginim, evimdeyim. Yazmıyorum bir süre kafa tatilindeyim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?