tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

9 Temmuz 2011 Cumartesi

Zamansız


Mesaj kutumda temizlik yaparken rastladım ‘’Hala zamansızsın, hala sevdasızsın, hala kararsızsın…’’ Daha da fazlası vardı mesaj kutumda zamansızlığımla ilgili. Farklı kişilerden aynı şikayetler ki kendi kendimden de en çok şikayet ettiğim. Her şeye uydum da bir zamana uyamadım, çoğu zamanda elimde olmayan sebeplerden.

Yıllardır koşuyorum bir yerlere yetişmeye çalışıyorum, hırslarım ve amaçlarım var engellere rağmen koştuğum ama işte bazen aşamadığım engeller çıkıyor karşıma. Boyun eğmek zorunda kaldığım istekler, mecburiyetler. Bir kere bile fikrim sorulmadan adıma verilmiş kararlara karşı çıkıyorum, oysa boşluğa konuşuyorum. Yollarımız bambaşka kesiştirmeye çalışmak yoruyor beni, empoze ettikleri hayatı yaşamak benim için ölüm gibi. Gölge olup yok olmak istiyorum böyle zamanlarda.   Zamansızım işte zamanla anlaşamıyorum, olmadık zamanda gelenlere yeniğim. Sürükleniyorum bir yerlere, ama hep koşuyorum yolum uzasa bile sanki yetişebilecekmişim gibi zamana.

Daha durgun bir hayat istiyorum ama durulduğu anda da sıkılıyorum, alışkanlık işte hızımı almışken durmak yaramıyor. Hayalimdeki hayat başka, yaşadığım başka, benden istenen ise bambaşka. Beni teğet geçen, üstüme yapıştırılmak istenen bir hayat ve benim istediğim hayatla boğuşuyoruz. Galibi yok iki taraf da kazanıyor zaman zaman. Bazen ben uyuyorum ona bazense o bana. Bazen yaşıyorum sonuna kadar bazense nefes alamıyorum dayatma hayatlarda. Zamansız, mekansız sadece koşmanın olduğu hayatımda sadece dilediğimce yaşama özgürlüğü verilmesi dileğiyle…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?