tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Temmuz 2011 Cuma

Yol Part 3


Gelir gelmez sarrafta altınların içinde buldum kendimi. Yemin ediyorum paralarını duyunca bile bakmaktan vazgeçecektim o neydi öyle ya. 150 tane kelepçe bilezik denen halttan denedim, kahretsin ki kendim için değil daha kötüsü bileğim çok ince bunalıma girdim resmen. Tamam altından hoşlanmıyor olabilirim ama o kolye benim olmalıydı. Minicik, zarif hatta çok hoştu da bir tarttırsaydık bari ya hiç değilse ‘’Yok ya çok pahalı değmez.’’ diye avuturdum kendimi :p
Kahretsin artık bir tek taşım var inanabiliyor musunuz? Tek taş görünümlü bir anahtarlığım var o kadar denemeye bana da bu düştü. İnce olmasına rağmen bileklerimi kullanmalarına izin verdim bu da benim ödülüm. J Çok bile Puki Diki zaten sana gelmez böyle şeyler. İşkence dolu saatler yaşadım, sarraf ve altın olayı mı beni karıştırmayın mümkünse benim elim kolum serbest olacak arkadaşım ellerimi kullanmadan konuşamam bile. J Ha bilmiyorsanız şunu da söyleyeyim, geçen hafta da sizler için bunu deneyim ettim, çiçek borsasının bile enflasyonu varmış. Bayram öncesi düğünler yoğunken sizin amannn gül işte dediğiniz o güllerin tanesi 20 TL’den aşağı değilmiş. Yol uzak buket dayanmaz derseniz vay halinize oluyor mu size kaba tanzim edilmişi 200 TL. Bir de yolda başa bela demedi demeyin, soldu mu solacak mı stres oluyorsun Allahımın çiçeğine.  Evlenmeyin kardeşim bu dönemde b.k işiniz mi var, koşuyorlar mı peşinizden. :p Tekrarlıyorum kimse bana çiçek filan almasın 2 gün sonra kuruyacak, kurutmayı da denedim gül dışında bütün çiçekler kururken kokuyor, odamı kokutunca da çöp yolları görünüyor. Boşuna masrafa gerek yok siz en iyisi bana kaktüs alın hem canlı hem bakımı da kolay. :D
Anlayacağınız bu aralar hiç hoşlanmadığım işlerle uğraşıyorum, kendim için uğraşmadım uğraşmam da. Bana uzaktan işkencesi bile yetti siz evlenmek için can atanlara mutluluklar. Masrafa gerek yok bir kez yapılıyor filan demeyin gereksiz işte, başkasına yapılıyor benim ne eksiğim var diyorsunuz içinizden itiraf edin yazık değil mi damada? Damat beyler size de sabırlar diliyorum.
Son olarak benim gibi tatlı canavarı çikolata hastası Puki Diki’ye çikolatadan ikram ederseniz asla hayır demem. Hatta kutuyu koyun önüme hepsini yiyeyim, ona da gümüş tepsiye gerek yok nihayetinde çikolatanın muhteşemliği kabından gelmiyor. Sizleri seviyorum…

p.s: Sanki duygularım kayboldu sanıyordum, ta ki 2 gün önce bir anda hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlayana kadar. Kendim bile fark etmiyormuşum bu aralar içime atıyorum o yüzden içimi dökmeye başlarsam duramayacak gibi hissediyorum. Hal böyle olunca eğlenceli bir yazı yazayım dedim gülen maskelerimizi takalım şimdilik. Belki de en güzel günlerimiz bunlardır…

2 yorum:

  1. Aynen benimde elim kolum serbest olmalı,hiç sevmem hiç..:))
    Sevgiler canııım..

    YanıtlaSil
  2. Değil mi ama konuşurken elim kolum durmaz benim rahat olmalıyım :) Size de sevgiler...

    YanıtlaSil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?