tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

17 Temmuz 2011 Pazar

Yol Part 2


Her haftasonu yollara düşüyorum bu aralar. Bu hafta memlekete yine geldim ve haftaya yine geleceğim, tabi bir yere daha gideceğiz 2 hafta da orası bana kalsın. Yaz okulu, vizeler, ödevler filan yalan oldu iyice. Umarım toparlayabilirim.


Yolların vazgeçilmezi müziklerimi dinlerken yazmak geldi içimden. O sırada ‘’Aşkın Nur Yengi – Bir Zaman Hatası’’ dinliyordum, bununla ilgili bir yazı yazmayı planlamıştım kafamda ama uçtu gitti sanki dolaçlama takılacağım. ‘’Kendimi bıraksam da ruhum kaçar’’ diyor ya şarkıda bunu yazmaya karar verdim. Ben kalmak istesem de ruhum kaçıyor sürekli bağlanamıyor bir türlü valizler dolusu aşk ve anı ile kaçıp duruyorum kendimden. Ama itiraf ediyorum ki çok korkuyorum. Sonsuza kadar kaçacağım birilerinden mutlu olmak isteyerek başlayacağım ama özgürlüğüm kısıtlanıyor gibi hissettiğimde, sorumluluk fazla geldiğinde, hedeflerime engel olduğunu hissettiğimde, yanıldığımı farkettiğim anda kaçıp gideceğim. Ve bir bakacağım ki kimse kalmamış etrafımda herkes kendi hayatını kurmuş olacak ama ben bir başıma. Çok korkuyorum yalnız kalmaktan, yanlış yol arkadaşları seçiyorum kendime. Hayalimde henüz karşılaşmadığım bir adam var, belki de hiç var olmamış biri işte o kişiyi aramakla bir ömür kaybedeceğim, bulamadan yaşlanacağım ve yapayalnız kalacağım. Bu öyle bir adam ki bir zamanlar deli gibi sevdiğim kişiye benzer ama ondan da farklı biri. Belki de o yüzden bulamıyorum. Garip bir senaryo kurmuşum kafamda deli gibi korkuyorum, çünkü her seferinde aynı şey oluyor sanki biri çıkıp değiştiremeyecek bu kıramadığım zinciri gibi hissediyorum. Ama bunun gerçekleşmesinden de korkuyorum işte. Sebeplerime rağmen ayrılıktan korkuyorum ama hayat bildiğini okuyor işte sonunda ayrılık gerçekleşiyor. Bir gün öyle yalnız kalacağım ki yazılarımı besleyecek aşklarım bile kalmayacak ve duygularım da bitecek. Bunları görmeden ölmek istiyorum, böyle yaşamaktansa ölmeyi istiyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?