tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Temmuz 2011 Cuma

Yol Part 1

Yollara vuruyorum kendimi çünkü bilinmeyene gider gibi her yola attığımda kendimi başka yere gidiyorum. Mekanlar değil başka olan ben değişiyorum. Yeniden başlıyor, yeniden büyüyor ve yeniden bitiyorum her yolda olduğu gibi. Kayıplar veriyorum çokça bazen fark etmiyorum neyi kaybettiğimi bile. Her yolda bırakıp gittiklerim kızsalar da bana kalamıyorum hiçbir yerde, değişkenlik yaratılışımdan.
Olmayan dengemi daha da alt üst edenleri yol arkadaşı seçiyor mola yerinde bırakıp gidiyorum arkama bile bakmadan. Yol benim yollar benim virajsız değil hiçbir yerim. Nereye kadar kaçabileceğimi bilmeden sorumluluktan kaçıyorum. Bencilliğimi kabullendim, ihtiyacım yok diyorum da sizlere korkuyorum yalnızlıktan, kalabalık içinde yol alıyorum, çok insan tanıyor çok insan harcıyorum, çok sevip çok nefret ediyorum. Ama her zaman yolun sonu yalnızlık. Ve sonunda bende yoruluyorum. Ruhum yorgun sadece, bedenimi yoramaz yollar bu bambaşka.

p.s: Yolda yolla alakasız bir yazı yazmayı da becerdim sonunda. Haftasonu kaçamakları yapıyorum bu aralar, yaz okulu ve sıcak Ankara çekilmiyor. Gerçi yolum da memleketten fazla uzağa geçebilecek gibi değil ama her neyse yolları seviyorum…
p.s 2: Yanımdaki kız 16 saattir yoldaymış aktarmalarla birlikte, şarjı bitti sürekli telefonla konuşuyor. Usb aradı şarj için otobüste yokmuş benim bilgisayarımda etmeyi teklif ettim çok teşekkür etti, otobüsün interneti arızalıymış bende bu yazıyı yazdım bu arada. Kaç kere hakkını helal et dedi sayamadım, ne olacak canım dedim insanlık ölmedi ya. Yaşımı sordu söyledim sadece 3 yaş büyükmüş benden ama yaşlandım dedi, adlarımızı sormadık bile otobüs arkadaşlıkları bu kadar olur işte herkes iner ve yoluna devam eder, sadece birkaç saatlik küçük bir paylaşım işte, seviyorum yolculuğu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?