tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Temmuz 2011 Pazar

Yok Olma Zamanı Şimdi


Uzun zaman önce vazgeçtim senden ama olmuyor işte olmadık bir yerde duyulan bir ses, havada anımsatan bir koku, yolda benzetilen bir siluet, kulağa ulaşan bir şarkı bir anda alıp götürüyor beni o günlerin ortasına koyuyor. Derin bir özlem kaplıyor içimi, simsiyah oluyor içim, kaçmak istiyorum kendimden ama kaçamıyorum. Gün içinde geçiştiriyorum da en zoru o geceyi geçirmek oluyor aslında. Yatağa yatıyorum diken oluyor batıyor bana yatağım, nefesim kesiliyor, uykum kaçıyor ve simsiyah bir geceyle baş başa kalıyorum. Kocaman oluyorum sığamıyorum sanki yatağa, hatta odaya. Patlayacak gibi oluyorum, acı gelip yatağımın ortasına oturuyor sığamıyorum. Çare bulamıyorum çaresizliğime…
Şarkılar hala gözümü dolduruyor, kendi içimde yaşıyorum da nadiren de olsa can sıkıntıma tanık olanların ‘’Ayrılmasaydın o zaman sen istedin, seviyorsan niye ayrıldın, sevmiyorsan bırak sayıklamayı.’’ demesine tahammül edemiyorum. Kimse dönüp bakmıyor ki kendine bunu diyenler benden farksız oysa herkesin bir unutamadığı var içinde. Ama konuşuruz işte kolay ya başkasının hayatına uzaktan yorum yapmak. Aşkta mantık yok ki en iyi onlar bilirler oysa. İzler taşırız hepimiz geçmişe dair, nasıl unutsun ki bedenimiz? Bir kez karıştı mı ruhuna her nefesinde bir parça o vardır. Vazgeçersin ama içinde kırıntıları kalır hep, olmadık bir zamanda gelir kalbine batar hepsi…
Anlatamıyorum işte bir zamanlar deli gibi sevdim öyle çok sevdim ki kendime bile itiraf edemedim çoğu zaman, işte bu yüzden tam da bu yüzden vazgeçsem de 100 yıl geçse de üstünden içimde parçaları kalacak hep. Olmadık bir anda olmadık bir zamanda gelip yerleşecek içime bir yangın, belki de korlar hiç küle dönüşemeyecek yakıp duracak beni.  Vazgeçmiştim çoktan ama bu kez hatam boyumu aştı en küçük bir ihtimal bile yok tersi için, kürkçü dükkanı gibi dönüp durduğum sıcaklığını bu kez gerçekten sonsuza kadar kaybettim. Sana uzaktan bile bakamıyor artık gözlerim. Yok olma zamanı şimdi…
                                                                                                                         05.07.2011       01:30



Şarkıyı arka arkaya dinlerken yazıldı, dinleyerek de okunası...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?