tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

3 Temmuz 2011 Pazar

Resim Yapıyorum Ben Yaaa!

Elim yüzüm boyalı tıpkı çocukluğumdaki gibi. Boyama kitaplarıyla başladım bütün çocuklar gibi resme. İnanın hiç taşırmadım ama boyadıkça çizgilerle sınırlanmak fazla geldi kocaman resim defterleri aldı annem. Rengarenk pastel boyalarım bir de fazla anlaşamadığım kalem boyalarım. Bir gün o zaman için her evde olmayan en değerli varlıklarımızdan =p videomuz bozuldu tamirci geldi bilin bakalım içinden ne çıktı. Pastel boyalarım!!! Uslu çocuk Pukidikinin tek yaramazlığı videonun içine pastel boyaları tıkıştırmış arkadaşıyla birlikte. Sonra bir gün abim deli gibi bağırıyor sulu boyama kim dokundu!!! Evet Pukidiki dokunmasın diye dolaba saklamışlar ama o durur mu su doldurursa belli olur diye her seferinde lavaboya gidip ıslatmış fırçayı hiç üşenmemiş sulu boya resim yapmış azıcık da batırmış tabi sulu boyayı J Annem bana bir de sulu boya aldı bu kez kendininkini kullan dedi. Bir de dedi ki bunda renkleri suyla açarsın, guaj boyada ise beyazla o zaman ne oldu peki? Bu kez de aklıma guaj girdi. Sulu boyayla defterler dolusu resim yaptıktan sonra onu da aldı annem. Uzun süre de onunla devam ettim ama üniversiteye gelince hepsini bıraktım. Beni her zaman destekleyen annemin aldığı kaliteli Samur fırçalarım bile kayıp şimdi. Annemden aldığım resim taktiklerim bile unutulmaya yüz tutmuş. Ama hala aklım resimde seviyorum yahu yüz çizemiyorum mesela ama soyut resim çizmeden de yaşayamıyorum. Boyalarım yok yanımda ama karakalem denemeleri yapıyorum arada. Kalemle aram iyi değil gölge yapabiliyorum da çizemiyorum ki. Siyah beyaz hayatıma inat resimlerim hep rengarenk hoşlanmadım işte karakalem filan. Geçen yıl yağlı boya mı yapsam bu kez de diye sayıklamaya başladım ve arkadaşımdan doğum günümde fırçalar ve yağlı boya geldi. Bende bir tuval ve şövale aldım ama itiraf edeyim bunu da beceremedim. Teknik bilgi annemden aldığım genel hatlarıyla resim hakkında ilk dersler dışında sıfır olunca çok iyi değilim evet ama ben resim yapmayı seviyorum yaaa J Ellerim rengarenk, boyalarım rengarenk ve sadece resimlerimde rengarenk hayat. Dünyanın en berbat resmi de olsa resim yapıyorum ben yaaa!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?