tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Temmuz 2011 Perşembe

Özür Dilerim

Hikayeler yazıyor, yazdıklarıma inanıyorum. Düşümdeki hayat bile mükemmel değil oysa. Sadece huzur ve mutluluk istiyorum, hikayemi böyle basit yazıyorum. Kimse inanmasa da ben inanıyorum ama hikayemdeki sona ulaşamıyorum bir türlü. O çok istediğim hayatın oldukça uzağındayım. Özür dilerim hepinizden kendi hayatım istediğim gibi olmadı diye ne istedim sizinkilerden bende bilmiyorum. Affetmezsiniz biliyorum ama yalan da olsa buna ihtiyacım var, vicdanımı temizlemem gerek. Battığım b.k kadar kirli vicdanım temizlenmez bilirim ama hikayemdeki son için buna ihtiyacım var. Siz inanmasınız da benim hikayeme inanmam gerek ki her yeni güne başlayabileyim. Belki bu yazdıklarımı hiç görmeyeceksiniz bile ama yine de özür dilerim, bu özür kendim için bir parça olsun rahatlamam için. Üzgünüm ve pişmanım yaptıklarımdan belki hiçbir şeyi değiştiremem ama özür dilerim. Hesaplaşmayı hiç bitiremediğim gecelerin içten gelen özrünü anlamsız birkaç cümle ile yazmak istedim. Yorgun ve uykusuz olduğum halde uyuyamadığım gecelerimi bir ben bilirim bu gün o günlerden biridir, ne yazıkki her günüm böyledir. Sesimi duyar mısınız? Gerçekten çok üzgünüm beni affedebilir misiniz? Kendimden kaçarak yaşayamam daha fazla, bana bir kez daha yardım eder misiniz? İlk fırsatta uzanan elleri itip ihanet edeceğimi bile bile bana son kez elinizi uzatır mısınız? Hadi hepsini boş verin sadece affedin ya da bana affettiğiniz yalanını söyleyin yeter, bir gece olsun huzurla kapatayım gözlerimi yeter…

p.s: Söz artık yeni bir hayata başlayacağım martavalını okumayacağım.  Gölgeni her an üstümde hissederek yaşayamıyorum işte bu yüzden güneşi tam tepeye çıkarmam gerek ben gidiyorum yeni değil eski bir hayata…
p.s 2: Kabusum olma artık biliyorum en çok kimin ahını aldım bu hayatta, her gece uykulardan karanlığa uyandırma beni. Pişmanım dedim ya bırak beni vicdan…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?