tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Temmuz 2011 Salı

Karamsar Günlerden

Gözlerimdeki hüznün ardından aynaya bakıyorum. Sahi kim bu? Ben miyim o yabancı siluet? Niye bir başkası gibi bakıyor gözlerim? Kendimden bu kadar mı uzak ruhum? Daha derine bakıyorum. Grilikten karanlığa doğru… Beni buraya getiren neydi? Hangi yaşanandı bedeli bu kadar ağır olan? Bir uzun yola bakar gibi bakıyorum hayat yoluma…  Daha başından bir dizi şanssızlıkla başlamış hayat. Ama diyorum ki her şeye rağmen hayat güzel, nefes almak dünyaya bedel. Oysa ilerledikçe görüyorum ki zaman zaman nefes bile alamaz olmuşum, yastığımdan gözyaşım kurumamış ve her gece tek bir dua ‘’Allah’ım bana yardım et.’’ Bir yanım karamsarlığa gömülmüş diğer yanımsa insanlar neler yaşıyor buna da şükret yılma diyor. Ben her şeye rağmen zorla da olsa nefes alıyorum. En büyük servetim ailem tüm aksiliklere rağmen yanımda, aramıza karışan zehirli yaşam formlarına inat bir aradayız. İşte burada tekrar karanlığa bakıyorum… Niye yaptın bunu diyorum, bu sen değilsin, ne olursa olsun yapmamalıydın, dön bak ailene yakışıyor mu, hak etmiş miydi onlar bunları diyorum. Bir düğüm boğazıma oturuyor, oradan da vücuduma yayılıyor. Evet biliyorum yapmamalıydım. Bir süngerle temizlemeye çalışıyorum, hayır daha çok bulanıyor, kapanmalı o sayfa açılmamalı, bulanık kalsın öyle, kimse duymasın hişşttt… Gözlerimi kapatıyorum ve bir umutla tekrar açıyorum, karanlık gerimde bakamıyorum, korkuyorum yönüm aydınlığa… Güzel günler beni bekliyor. Sıkıca tutuyor ellerimi, onunla birlikte daha aydınlık dünya. Bırakamam ellerini artık yolumuz bir. Geride bıraktığım gülümsemelerimden birini yerleştiriyorum yüzüme. Her şey güzel olacak…
                                                                                                                                11.10.2010        20:10

Bir kağıda yazılmış eski bir yazı olmakla beraber;
p.s: 5 ay sonra ellerim yine boşlukta,  bir de üstüne neler neler yaşandı. İnanmıyorum artık kendime çünkü ben her bıktığımda tuttuğum eli bırakırım, bir kez bırakmamıştım onda da sonunda bıraktım işte. Aylar yıllar geçiyor ben hala deniyorum, her tuttuğum elde bu son olsun diyorum bakalım bu kez ne olacak… Ve bu yazıyı yazdığım güne atfen: Kimler geldi hayatımdan kimler geçti, hiçbirisi hasretini gidermedi, en güzeli senin kadar sevilmedi, kimler geldi kimler geçti J         dıp dırı dıp dıttt dıtttt J

p.s 2: Yıllar sonra gelen ekleme (01.10.2013): O zaman itiraf edememişim evet daha kötülerini de yaptım ben, daha utandığım günler de oldu kendimden ama yazamadım kendim atlatmadan sizlere anlatamadım. Ama zamanla yazdım işte hepsini…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?