tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

4 Temmuz 2011 Pazartesi

Gizli Bahçemde Yalnız Ben

Gizemli olmak değildi amacım sadece bazı şeyler gizli bahçemde saklı kalsın istedim. Bana özel olsun kimseler bilmesin. Gizli saklı yaşadım ne hesap vermekten hoşlandım ne de arka arkaya gelen sorulardan. Belki de bu yüzden çok gizli bir ilişki yaşıyorum etrafımdaki kimseye anlatamadığım. Bu duyduklarında beni yargılayacakları bir şeydi o yüzden bırakın bende kalsın dedim bir süre sakladım. Fakat bir süre önce bazıları öğrendi işte tahmin ettiğim gibi artık görüşmüyoruz. Yargıladılar, cezamı kestiler, yalnızlığa mahkumum şimdi. Ama hala en yakın arkadaşlarım bile bilmiyor söyleyemiyorum. Kendimi kabul ettiremem onlara, anlatamıyorum içimde büyüyor. Başka başka konular konuşuyoruz, son zamanlardaki sessizliğime anlam veremiyorlar bu yüzden de onlarla da fazla görüşemiyorum. Kapattım kendimi içeriye ne internette fazla dolaşıyorum ne de sokaklarda. Dünya üzerindeki küçücük bir kum tanesi kadar değersiz hissediyorum kendimi, zorla gözlerine kaçmadığım sürece varlığımı bile fark etmiyorlar. Gizemli olmak değildi amacım dedim ya yalnız kalmayı da ben istemedim hayat öyle getirdi işte. Her şeyin satılık olduğu dünyada benim değerim de kocaman bir hiç artık…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?