tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

16 Temmuz 2011 Cumartesi

Gitmek


Her şeyi geride bırakıp, ilk otobüse nereye gittiğini bile sormadan atlayıp kaçmak istiyorum. Hani soruyorlar ya Aşti’de bütün şehirlerin ismiyle sanki o an karar verip gidecekmişiz gibi söyledikleri şehre, işte öyle bir anda gitmek istiyorum. Bir planım, gidecek yerim olmadan bir anda ortadan kaybolmak istiyorum. Sofrayı toplamadan, çöpleri çıkarmadan,  çayı ocakta, bulaşıkları makinede, çamaşırları telde, evi öylece tozlu bırakıp gitmek istiyorum. Ailemle vedalaşmadan, arkadaşlarıma haber vermeden, telefonlarımı yanıma almadan, küçük bir not bile bırakmadan… Geride kalan her şey öylece kalsın, hiçbir sorumluluk hissetmeden gitmek istiyorum. Sırt çantama sadece birkaç kıyafetle, birkaç kitabımı ve Ipod’umu atıp kafa dinleyebileceğim kadar çok uzaklara kaçmak istiyorum. Kendimi ve yaşananları bile geride bırakıp hiç kimse olduğum yerlere özgür bırakmak istiyorum ruhumu. Kaçarak değil hesaplaşarak özgür olunacağını bile bile gitmek hayali…
Ne kadar kolay değil mi cümlelerde gitmek? Oysa ne kendimden kaçabilirim ne de yaşananlardan… Öylece bırakıp gittiğimi bile sanırken yanıma alır da giderim her şeyi. Bilirim, nereye gidersen git kaçamazsın kendinden hele bir de benim gibi ölümüne bağlıysan sahip olduklarına. Sanki seni dünyaya gönderirken her zaman sorumluluk duyacaksın başka çaren yok demişler gibi, her şeye ve herkese sorumluluk duyuyorsan. Ne aileni, ne okulunu ne de sevdiklerini bırakıp gitmeye cesaretin yoksa… Gitmek şarkısını mırıldanırsın sadece, kendin bile inanmadan gidebileceğine…


Hep başını alıp gidebilecek kadar cesur, ama hep kalıp savaşacakmış kadar gözüpek olabilmeli...
Madem gidemiyorum umarım kalıp savaşabilirim…

2 yorum:

  1. yalnızlığa alışılmaz bizim alıştığımız yalnızlık denizine bırakıp giden insanların ihanetidir.Belki ihanet değil uyanmamız için bir uyanıştır .Belkide yalnız kaldığımız ddediğimiz anda gerçek dostu bulmuşuzdur.Kendini yalnız hissedenler oturup bi daha düşünün dünden bugüne ne değiştide yalnızlık hissediyorsunuz;sevdiğiniz insanlarmı terketti sizi,dediğiniz gibi sevdiğiniz insanlar sizi seven insanlar değil.Onun için bırakın gitsinler siz yine seversiniz ve sizi seven insanlar bulun...hemen:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkisi kendi seçimim olan bir yalnızlık aslına bakarsak. Paylaştığımız onca şey bana yapmacık geliyordu ben de yalnızlığı seçtim ki böylece kendime kavuştum. Bir yere gittiğim yok ama gitmek fikri herkes gibi benim kulağıma da hoş geliyor. Etrafımda beni seven insanlar hala varlar, en azından ben öyle olduğuna inanmak istiyorum :)

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?