tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Temmuz 2011 Salı

Depresyon Hali



Ruhum kayıp ne yaparsam yapayım bulamıyorum. Herkesin içinde iyi bir yan vardır ya kurtarılmış bölge gibi ben onu bile kaybettim galiba. Kendimi kötü, çirkin, bir işe yaramaz biri olarak görüyorum artık. Aynaya her baktığımda seni hiç sevmiyorum, öl artık ya da bırak beni diyorum, ne ölüyor ne de bırakıyor… Garip depresif bir ruh halindeyim, inzivaya çekildim kimse fark etmiyor yokluğumu, bu kadar mı değersizdim, bu kadar mı bitirmişim kendimi… Kimse farkında değil ama bir boşlukta yavaş yavaş imha ediyorum kendimi. Bakın aramıyorum hiç birinizi, siz de beni. Telefonlarım doğru düzgün çalmıyor, ailem bile sık aramıyor, hiç mi fark etmiyorsunuz yokluğumu? İyi misin diye soran bile yok, ne oldu anlat diyorlar anlatacak ne varki bitirdim işte her şeyi, söylenecek sözüm yok. Asıl bilmeniz, sormanız gereken kötüyüm, hiç olmadığım kadar. Kendi kördüğümümde kayıbım. Kötü hissediyorum kendimi, kötü olan her ne varsa her yerimi kaplamış gibi… Hiç ışığın olmadığı bu yerde gölgem bile kirli. Çok yorgunum bedenen değil ruhen, sonsuza kadar uyumak istiyorum nasıl olsa fark edilmez yokluğum. Bundan sonra ne yapacağımı bilmiyorum kayıp ve kaybedenim şimdi. Doluya koysam almıyor, boşa koysam dolmuyor. Çaresizim… Geride yaşayabileceğim bir hayat bile bırakmadım. Azıcık cesaretim olsa tamamen yok ederdim kendimi çünkü nefes almak bile ağır geliyor artık bana…

2 yorum:

  1. :( sadece sen mi böyle hissediyorsun hayır inan buna ben daha kötüyüm belki.hergün içiyorum önce kafamı güzel yapıyorum sonra insanlar bana güzel ister istemez çare mi ? değil biliyorum ama benim elimden gelende bu ne bir arkadaş ne bir dost ne kedi ne köpek ruhum bile yok yanımda bilmiyorum işte... yokmu aranızda derleşebileceğim bir dost yoktur biliyorum ama ben varım sizi dinlerim numaram 544 549 57 18 email bluesevgilim@hotmail.com beklicem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yorumla kimseyi aramam ama aramak isteyenler olursa da tutmam. Yorumunuzu burada bırakıyorum ama blogumda böyle bir şey hoşuma da gitmiyor belirteyim.

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?