tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Haziran 2011 Çarşamba

Zamana Yenik Hayatlar

Ara ara hesaplaşıyorum geçmişle. Büyüdük ya hatalar ve yaşananlar da değerini yitirdi. Hiç denediniz mi artık görüşmediğiniz bir arkadaşınızla ya da uzun zaman önce ayrıldığınız sevgilinizle konuşmayı? Aradan öyle çok zaman geçmiş ki neydi sizi görüşmemeye iten, ayıran hatırlamıyorsun bile zaman diyorsun geçiyor, büyüdük çocukça şeylermiş onlar. Büyüdük yitirdik bazı şeyleri. Zamanla birlikte aktı gitti bazı insanlar hayatımızdan. Çok garip bir duygu bu, önemsizleşiyor her şey, zamana yeniğiz. Büyümek kaybetmek midir geçmişi? Garip bir boşluk şimdi geçmiş. Hesaplaşıyorum geçmişle, önemi yok artık büyüdük diyoruz geçiyoruz. Biz büyüdük kirlendi dünya değil, büyürken kirlettik dünyayı, önemsizleşti ya her şey öldürdük gitti yarını düşünmeden. Geçmişler hiç olacak derken geleceği de umursamadık nasıl olsa önemsizleşirdi her şey. Hesabımı gördüm, büyüdüm zamana yenildim bu kadar işte önemi yok…

2 yorum:

  1. keşke bende yazsam diyorum sokakta orda burda her yerde yazıyorum kafamda yalnız iş bilgisayar başında kelimelere dökemeye gelince ilham kaçmış oluyor.geleceğe yatırım bunlar :) 1-2 sene sonra bunlara gülmek ne güzel de olacak acele etme yenilmek ne demek daha... emin ol bi basamak kötüsü da var.. basamak hiç bitmiyor ne diyelim akıllar başta kalsın. sağlıcakla.. |Anonim|

    YanıtlaSil
  2. Yenilsem de ben aslında kazandım diyorum genelde =)
    Yazmak aklına geldiği anda bir yerlere karalayarak mümkün oluyor. Eskiden kağıtlara yazıyordum şimdi bilgisayara. Tek seferde yazmak zorunda da değilsiniz bazen 2 cümle yazarsın aylar sonra bir yazıya dönüşür =)

    YanıtlaSil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?