tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

17 Haziran 2011 Cuma

Sığıntı Yaşamlar

İhtiyaç gibi gelir bazen bir limana sığınmak, tehlikeli sığ sularda olsa bile. Birinden kaçıyorsundur, kendini yalnız bırakmışındır. Gidecek yerin yoktur, sadece kaçıyorsundur. En zayıf olduğun, sarılacak birine ihtiyaç duyduğun anda biri çıkar karşına kim olduğunun önemi yoktur. Yanlış ya da doğru önemi yoktur, bir anda kucağına atarsın kendini dünyanın en tehlikeli kucağı olsa bile, çok kötü şeyler seni bekliyor olsa bile… Böyle anlarda olmadık kucaklara sığındım, olmadık omuzlarda ağladım bazen zarar gördüm, bazen hiçbir şey olmadan zamanı gelince sessizce uzaklaştım. Arkadaşların bile bencilce kendi hayatlarını düşünmekten seni göz ardı eder ya bazen, ne halde olduğunu fark etmez, daha önemli işleri vardır ya işte o anlarda sığınacak birileri mutlaka vardır. Ya senin zayıf anını kollayan birileri ya da tesadüfen gelmiş birileri. Tesadüfleri tercih ederim ama bana pek denk gelmiyor kendisi. Bana daha çok zayıflığımdan yararlananlar geliyor. Bende pek tehlikesiz sayılmadığım için bütün iyi niyeti sömürüp, kötülerden de yara alıyor sonra zararlarımı da yanıma alıp çekip gidiyorum. Zararın ne kadar küçükse o kadar iyi çeker gidersin ama bu kez zararım büyük gidemem. Her şeyi kaybettim, en yakınlarımı karşıma aldım bu kez gidemem. Sığındığım limanda tutsağım. Bunları düşünmediğinde her şey çok iyi hala gülme ihtimalim var da içimdeki sıkıntıya çözüm bulamıyorum. Düşündükçe boğuluyorum. Kırdığım kalplerin ahından korkuyorum, utancımdan bakamadığım yüzlerle karşı karşıya gelmekten korkuyorum, geri gelmeyecek kayıplarımla yüzleşmekten korkuyorum. Her şeye bir çare buluyorum da içimdeki hüzne bulamıyorum. Zaman diyorlar ya her şeyin çaresi zaman sonsuza kadar kaybedilenlere de çare mi? Geri getiremese de acısını dindirir mi zaman? Elimde kalan son çare zaman, ona güvenebilir miyim?

2 yorum:

  1. parmağı yaralamak 1 saniye
    dikkat etmek 30 saniye
    dikişli parmağın iyileşme süreci 4 hafta
    4 hafta da kaybedilen onca şey paha biçilemez
    demekki biraz zaman alacak, kendine sığın ve zamana güven.

    arada başka şeylerde yaz ne biliyim, sabah kalktım ne güzel bi gün:p, yediğin simidin tazeliği,susamları.. çayın rengi, dondurmanın lezzeti, çiçek böcek..sanırım anladın. :)
    |Anonim|

    YanıtlaSil
  2. Farklı konularda tamamlanmamış yazılarım da var. Bu aralar pek beceremiyorum onları tamamlamayı kafam biraz karışık ama denerim.
    Teşekkürler ;)

    YanıtlaSil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?