tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

16 Haziran 2011 Perşembe

Sıcak Bir Duş

Sıcak ve soğuğun bir arada olduğu o duşu hissediyorum tenimde. Doğal gazı olmayan evinde soğuk banyo, sıcak su, sıcak tenin… İçim sıcak üşümüyorum ya da hissetmiyorum üşüdüğümü. Sen varsan bana her yer sıcak, üşürsem saklanırım içine. Sana saklamadığım birçok ilkin pişmanlığı var ama bu ilk sana ait ve en sevdiklerimden… Bilirsin ben üzülünce ya banyoya sığınırım ya da sokakları arşınlarım, özeldir banyom benim çok iyi bilirsin.
Yaşadığın en güzel günlerden birini söyle deseler ilk üçte olurdu belki de o gün. Hayattaki en güzel günlerimden biriydi hiç söylemedim ama çok güzeldi. Sıcak suyun altında sarılmak güzeldi. Ben üşümeyim diye çıkar çıkmaz havluya sarıp,  elektrik sobasının karşısına oturtman güzeldi, saçlarımı kurutman ise mükemmeldi. Öyle kötü bir halde gelip yanına, sıcaklığına yaralarımı teslim etmek güzeldi, iyileştirecektin her şeyi. Oysa yalnızca ben öyle sanmışım, o muhteşem unutamadığım günden sonra işler sandığım gibi gitmedi, yollarımız ayrıldı yine bir şekilde ama ben o günü asla unutmadım. 24 Nisan 2010 dönüm noktası hayatımızın, bir daha hiçbir şey eskisi gibi olmadı. Tenimde duşun sıcaklığı kaldı, yaralarımın izleri ise geçmedi üstelik yeni yaralar aldım. Bir daha hiçbir duş o kadar güzel ve özel olmadı belki de benim için, özeldin, farklıydın ama işte bitti bak. Yalnızız şimdi sıcak duşumuzda soğuk bedenlerimizle.

Değişmeyen bir şey varsa ben hala duşa sığınıyorum ya da sokak sokak yürüyorum canım sıkkınken. Bu aralar bende hava kapalı ve kasvetli. Ya bir duşta bulursun beni ya da yollarda ama hep yalnız ve soğuk…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?