tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Haziran 2011 Çarşamba

Mutlu Olmak İçin

Aşk hakkında öğrendiğim bir şey varsa o da aşkın süper üçlüsü olduğudur. Bu üçü bir araya gelmediği sürece mutlu olamazsın. Nedir bu üçlü biliyor musunuz? Doğru yer, doğru zaman, doğru insan…
Aşkta mutlu olmak öyle kolay değildir, aşığım mutluyum diye bir şey yoktur. Bu üçünden biri bile denk gelmemişse tamamdır, o ilişki bitmeye mahkumdur, çünkü kimse mutlu olmadığı bir ilişkide aşık kalarak devam edemez. Mutluluk ve aşk öyle güzel bir ikilidir ki mutlu değilsen aşkın gider. 3 şart da yoksa mutluluk gider zaten. Birbirine bağlı zincir gibi her şey birbirini iterek ilerletir ilişkiyi. Eğer bunların hepsine sahipseniz siz şanslı azınlıktansınız, sahip olduklarınıza şükretmeyi unutmayın. Sahip olan bilemez çünkü değerini, çok zordur bunları bir arada bulabilmek.
Biz yine de dileyelim Tanrıdan doğru yerde, doğru zamanda, doğru insanla karşılaştır bizi. Verdiğin tüm güzellikler gibi aşkı ve mutluluğu da bizden esirgeme.

2 yorum:

  1. Aynı dualarda aynı düşüncedeyim...Kaleminize sağlık:)
    MK(Sanırım sıkı takipçiniz olacağım:))

    YanıtlaSil
  2. Bu blogu yazmaya başlarken tanıdığım kimse okumasın istiyordum. Beni gerçekten tanımalarından korkuyordum çünkü burda gerçek beni ortalığa dökmeyi planlamıştım. Bir kişinin bile beni okuduğunu bilmek beni mutlu eder. Yorumlarınız ise beni yazmaya cesaretlendirir.
    Teşekkürler =)

    YanıtlaSil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?