tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

3 Haziran 2011 Cuma

Masum Değiliz

Masumiyet bir çocuğun gülümsemesindeydi çoktan gitti. İçimdeki çocuk bile çoktan terk etti beni. Okumakla insan olunmaz önce insan ol demişti annem olmadı işte olamadım, ben hayat dersinden sınıfta kaldım, insanlığımı unutup gitmişim sınava. Şimdi oturmuş annemin sevdiği şarkıyı dinliyorum ve ağlıyorum sadece bu gece, her gece olduğu gibi. Eller günahkar, diller günahkar. Bir çağ yangını bu, bütün dünya günahkar…Masum değiliz hiç birimiz… 


Bazen bir fil gelip oturuyor sanki üzerime nefes alamıyorum, çöküyorum bir kenara öleceğim zannediyorum ama ölemiyorum. Dünya dönüyor sonra ben karanlıkta kalıyorum. Sonraki ilk nefes bir bebeğin ilk nefesi gibi oluyor ama boğazımı yakıyor, bir bebek gibi ağlatıyor ama dünyadaki her şeye bedel o ilk nefes. Bugün yine nefes alamadım, ama bu kez ilk nefesimi de alamadım, uzun zamandır da belli belirsiz nefes alıyorum komadayım sanki. Nasılsın diyorlar, yaşıyoruz işte diyorum, bir boş vermişlik hali. Hayatında bir değişiklik var mı diyorlar yok diyorum. Yalan söylüyorum herkese, hiç kimseye yalan söyleyemeyen dürüstlük abidesi (!?) ben yalan söylüyorum herkese. Yok saymak istiyorum çünkü, silmek istiyorum her şeyi. İçimdeki çocuğu geri istiyorum, tekrar büyütmek istiyorum onu bu kez hata yapmadan. Bu kez hatalarımın bedelini o ödemesin istiyorum beni bırakmasın, bana insanı yeniden anlatsın istiyorum, yeniden insan gibi yaşamak istiyorum. Nefes almak istiyorum yeniden. Bu kadar yalnız kalmamak istiyorum. Kalabalıklar içinde yalanlarımla yalandan bir hayat yaşamak istemiyorum, koma halim sona ersin istiyorum. Çok şey istiyorum oysa sil baştan diye bir şey yok hayatta. Kendi cehennemimde yalnızım.
Anlatamıyorum kendi yarattığım cehennemde nasıl hapis kaldığımı. Anlatamıyorum işte hata yaptıysan dönersin, tekrarlamazsın diyorlar, dönemiyorum, anlatamıyorum sebepleri. Konuşamıyorum, nefes alamıyorum, ölemiyorum. Kalbim ağrıyor, kalp nasıl ağrır bilmeyen insanların olduğu bir dünyada yapayalnızım. Çok mutsuzum…

4 yorum:

  1. Offf bu yazı sebepleri farklılaştırmış olabilir bir nebze ama yine aynı duygular aynı hissiyat...

    Ama böyle duygular büyük bir zıplamanın habercisi de olabilir unutmayın...Asla pes etmeyşn hayattan.Çünkü o bizim bildiğimizden daha çok şey saklıyor içinde...

    MK

    YanıtlaSil
  2. Anlık ruh hallerimle yazıyorum hayatımda bir değil birkaç problem var ne yazıkki son zamanlarda. Belki de önemli olan sebepler değil sonuçlardır.
    Hiç birimizin bu güzel hayattan ne olursa olsun pes etmemesi dileğiyle...

    YanıtlaSil
  3. Umarım sorunlarınızı çözebilmişsinizdir...Bu arada pişmanlık da tövbedir.Pişman olmaktan utanmayın hem pişman olun ki canınızı yakan şeyleri yapmayasınız...Ve nasuh tövbesi diye bir şey var bir daha dönmemecesine tövbe...Bunları kırıntılar halinde okuduklarımdan dolayı yazdım.Sadece dost eli olarak düşünün...Tüm kalbimle mutlu olmanızı dilerim...MK

    YanıtlaSil
  4. Vicdanımı rahatsız eden olayın baş kahramanı beni affetmediği sürece bende kendimi affedemeyeceğim bu konuda ama pişmanlıklarımdan dersimi aldım. Hayatımı yoluna koyuyorum, zaman neye ilaç değil ki zaten. Teşekkürler güzel dileğiniz için umarım siz de çok mutlu olursunuz...

    YanıtlaSil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?