tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Haziran 2011 Perşembe

Kıskançlık


Dostum dediğim insanları hiç yarı yolda bırakmadım ben onlarsa beni savaşımın en zor anında terk ettiler. Hayır üzülmedim sadece dargınım belki bir parça da kızgınım. Ama kızgınlığım kendime hak etmeyene gereğinden fazla değer verdiğimi fark ettiğimden. Bilmeliydim aslında kadınlar kadınların en büyük düşmanı ve içinde hiç kıskançlık olmayan kadın yok gibi bir şey. Kıskanıyoruz işte birbirimizi yapacak bir şey yok. Önemli olan bunu abartmamakmış benimki hafif bir kıskançlıktan öteye geçmedi hiç ama biliyorum ki beni deli gibi kıskandınız çünkü benim hayatım dışarıdan öyle güzel görünüyor ki dışı seni içi beni yakıyor kimse bilmiyor, görmüyor. Gizliyorum çünkü zayıflıklarımı ve baş edemediklerimi, güzel bir tablo çiziyorum sizde görüntüyü gerçek sanıyorsunuz oysa her şey zahiri. Sandığınız gibi mükemmel bir hayatım yok. Sağlık problemin yok, derslerin iyi, seni beğenen çok erkek var, para problemin yok kıskanıyorlar sense nedeni kendinde arayacak kadar çok safsın demişti bir arkadaşım, o zaman uyandım. Ben bunlara sahip olmadığımı, çok daha başka problemlerim olduğunu, hayatta bunlardan önemli şeyler de olduğunu biliyorum ya (Sağlığı her zaman dışında tutarım ondan değerlisi yok.)  kıskanılacağını düşünememiştim. Keşke gerçek bir dost gibi anlatamadığım asıl dertlerimi fark edebilseydiniz. Konuşamadığımı bilip sadece destek olmayı becerebilseydiniz. Üzgünüm çünkü hiç dostum olamamışsınız, kıskandığınızı belli etmediğiniz gibi yapaymış her şeyiniz. Şimdi hoşçakalın dostçuklar, sahteliklerinizle işim yok, maskeler tek tek düştü. İşiniz düşünce yeniden kapımda belirmeyiniz, çünkü ben artık o kapının çaldığını duyamayacak kadar sağırım…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?