tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Haziran 2011 Cumartesi

Kararlar


Bugün kardeşim LYS’ye girerken fark ettim ki bende tam 5 yıl önce bugün ilk kez sınava girmişim: 18 Haziran 2006. Aklıma kazınmış sanki bu tarih ne yaparsam yapayım, ne kadar uzağa gidersem gideyim unutamıyorum. Benim için berbat bir gündü okul hayatımın gidişatını mahveden o şanssızlıklardan geçtim artık bunları konuşmak ya da hatırlamak istemiyorum da gerçekten uzun zaman olmuş. Daha 18 bile değilmişim. Liseden mezun olalı 5 yıl olmuş, 4 yıldır Ankara’dayım. Çok yol almışım ama hala da aynı yerdeyim. Bir çember gibi dönmüş durmuşum sanki. Her seferinde ilk günkü gibi büyük bir hırsla başlıyorum hayata yenilsem de ben hala bu çemberde dönmeye devam ediyorum. Ama az kaldı yakında kıracağım bu zincirleri. Bu kez benim çizdiğim yolda ilerleyecek hayatım kazansam da kaybetsem de bu benim hayatım. Geri alacağım hayatımı, ne arkamda birilerinin durmasına ihtiyacım var ne de yoluma taş koyanlara fırsat verecek sabrım. Ne çıkarsa yoluma yakıp yıkmaya hazırım, uzun zamandır hazırlıyordum zaten kendimi. Bugün ben çok kararlıyım bir 5 yıl daha geçtiğinde buradan çok uzakta olacağım. Şans bu kez benimle olsun…

2 yorum:

  1. Bugün başlar ve devam edersen şansın sana ihtiyacı olabilir :)
    Azmin bol, şansın desteğin olsun.|Anonim|

    YanıtlaSil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?