tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

3 Haziran 2011 Cuma

İlk

Bir yerde okumuştum kadınlar için ilk sefer hep tecavüz gibidir yazıyordu. Doğrudur belki de toplum baskısı, kafa karışıklığı, yapmakla yapmamak arasında kaldığın o an tecavüz gibidir. Nasıl olduğunu anlamadan büyük bir suçlulukla her şey başladığı gibi hızlı biter. Sonrasında ise kadınlar garip bir bağlılık hisseder, çok garip bir duygudur bu. Zaten kadınlar duygusal olduğu için böyle olmuyor mu her şey? Duygusuz hiçbir şey yapamadıkları gibi burada da duyguları katarlar işin içine. Merak ediyorum kadınları bu psikolojiye sokan ne? Olanları biliyorum da sebepleri bir türlü anlayamıyorum. Neden erkekler gibi ilki yaşadım sonunda diye sevinip devam etmek yerine kadınlar suçluluk duyuyor, kendini kötü hissediyor ve kendini o kişiye ait hissediyor? Yine psikolojinin derinliklerine inmeye çalışıyorum ama bu kez beceremiyorum biliyorsanız siz söyleyin bu kez de…

9 yorum:

  1. onun için bakire istiyorum zaten. başkasına ait olmuş bir şeyi, aileme niye getireyim. herkesin seçimi kendine, herkes özgür ama seçimlerinin sonuçlarına da katlanacak herkes. bir ömür bir kadınla olacaksam, o da fedakarlık yapacak. yoksa sokaklar kadın dolu.

    bakire olmayacaksa da gider yabancıyla evlenirim zaten. boy pos endam. napıyım bizim ülkedeki kaprisli kızları. bi de neye gülüyorum kız hem bakire değil, hem de ne zaman beni isteyeceksin diyor. gelinlik diyor. hem adetlerimiz var diyorsun hem de bana bakire gelmiyorsun. iki yüzlülüğün kıralı işte. niye isteyeyim ki seni, alan almış zaten alacağını. babamı anamı bir de senin nefsinin kuklası mı yapacağım.

    bu kızlar üniversite bitip iş yaşamına girince, bakıyorlar ki havaları, güzellikleri üniversiteye kadarmış. o bitip iş yaşamına girebilirlerse, ki o da sıkar zaten, görüyorlar ki o zamanında dalga geçtikleri, korkak dedikleri bakire kızlar çatır çatır evleniyor. kendilerinin yanına yaklaşan yok. ha var ama cinsellik temelli sadece. evlilik için yok. kafayı yiyorlar ama yesinler zaten. anasının babasının sözünü azıcık dinleseydi, hem yuvası olurdu hem de güzel çocukları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz önce KRAL yazmayı öğrenin de sonra ahkam kesin isterseniz, seviye kendini biraz fazla belli etmiş.
      Hadi düşüncedir ne kadar saçma sapan olsa da saygı duyayım diyorum ama anamı babamı nefsinin kuklası mı yapacağım ne demektir, ne saçmalıktır? Siz evleniyorsunuz ananız ya da babanız değil,karşınızdaki insan sandığınız gibi sadece bedenden ibaret değil. Umarım bakire de kimseyi bulamazsınız da yakmazsınız zavallı iyi niyetli bir kızcağızı. Eminim birçok kadın onun duygularını,kadın kimliğini, bireyselliğini yok sayan sizin gibi sığ düşünen biriyle birlikte olmak istemez, olursa da kendi kaşınmıştır sadece acırım kendisine. Türk kadını kaprisini sırf bakire olduğu için çekeceğinizi söylüyorsunuz daha ne?
      Bakire olmayan biriyle evlenmeyi sorun etmeyen birçok erkek var karşısındaki kadını kendiyle aynı değerde gören ve sahiplenen, emin olun ilişkisi kendini tatmin etmiş bir kadın da o adamın önüne dünyaları serer, geçmişi zerre hissetmezler onunlayken, çok da mutlu olurlar. Dini sebeplerle zina yapmayan ve kadınından da bunu bekleyen erkekleri bunun tamamıyla dışında bırakıyorum kendileri sonuna kadar haklılar. Ama sizler sizin gibilere layıksınız, karakterli adamlar ise kendilerine tapan kadınlara.

      Sil
    2. KIRAL VE KRAL İYİYMİŞ VRE :)

      Sil
  2. adam doğru yazmışşş.ben de öyle düşünüyorum. ortalıkta kadın bol bu devirde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah'ım ne kadar çok sığ düşünen erkek var bu ülkede,sizlerle aynı havayı solumaktan utanıyorum inanın. Kadın bol olabilir ama karakterli, paraya kendini satmayan, aşk ve sevgi dolu kaç kadın var? Bakire olmasından çok daha önemli olan ruh güzelliği sizin için ne anlam ifade ediyor acaba? Umarım sizi sizin gibiler bulur da başınızı taşlara vurursunuz bir gün...

      Sil
  3. erkek arkadaşım seninle evlenemem bakire değilsin dedi. ondan önce 2 kişi olmuşltu sadece. ama inanmamış beni o kadar kırdı ki. biz türk erkekleri bakire bulmazsak evlenmeyiz dedi. hata bende ona esnek deseydim. inanır mıydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkek arkadaşın adam değilmiş demekki, senin namusunu hal ve hareketlerinden, hayatından anlayamıyor da bir zara bakıyorsa eğer. Çok yazık...

      Sil
  4. simdi yeni bir test çıkmış. vajina içindeki bakterilerin türünden bakire olmadığın ortaya çıkıyomuş. penis girmeyen bir vajinada o bakteriler olmuyomuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafayı vajinayla bozmuş Türk erkeği mi bulmuş bunu? Peki insanın beynindeki sadakati, namusu gören bir makine de yaparlar mı dersiniz?

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?