tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

11 Haziran 2011 Cumartesi

Her şeye Rağmen

Her şeye rağmen gülmeye çalışıyorum bu aralar. Kötü olan onca şeye rağmen gülümseme yerleştiriyorum yüzüme. Kafam karmakarışık olsa da çaktırmıyorum bak hayat güzel bugüne de şükür diyorum devam ediyorum. Geçen yıl bir söz vermiştim kendime, ne olursa olsun hiçbir şeyin derslerimin önüne geçmesine izin vermeyecektim. Çünkü ben kariyer peşinde koşacaktım, çünkü ben doğduğum şehre asla dönmeyecek kendime ait bir hayat kuracaktım, çünkü ben bir gün o hayalimdeki şehirde yaşayacaktım, çünkü ben kendime olan güvenimi tekrar kazanacaktım. Olmadı işte yine boşa kürek çektim, kaderi zorladım ama yine yenildim. Genlerimde vardı oysa biz yenilgiyi kabul edemeyiz ailecek, başkalarına çaktırmıyorum da hala kendi içimde biliyorum ki yenildim bir kez daha. Her şeyden vazgeçmiş amacıma doğru koşuyordum, herkesi ikinci plana atmıştım, bu uğurda herkesi harcamıştım ama olmadı. Şimdi kendine itiraf vaktidir. Evet ben yenildim, evet yaptığım her şey boşa gitti, evet o kadar insanın canını boşa yaktım. Ama bir gerçek var ki ben denedim, kendime sözümü tuttum. Ben kaybettim ama aslında kazandım.
Her şeye rağmen gülüyorum bu aralar. Üstüme aldığım yükleri indirmem mümkün olmadı ama buna da şükür diyorum beterin beteri var. Benim artık umudum yok, inanmak başarmanın yarısıdır derlerdi oysa ama kaybettim olmadı. Yine de her sabah Athena’dan ‘’Her şey güzel olacak’’ ile başlıyorum güne. Laf aramızda öyle yüksek ki sesi kendi alarmımdan korkarak uyanıyorum her sabah, şarkıdan da nefret ettim =). Beni korkutsa bile benim şarkılarım var hala her yeni güne umut büyüten içimde.  Kaybettim ama başka şeyler kazanacağım buna inanıyorum hala. Yeniden hayal kuruyorum, olsun ya da olmasın fark etmez ben her şeye rağmen yine yeni hayaller kuruyorum.

Her şeye rağmen gülümsemem yüzümde. Yıllar zaman zaman çalsa da gülümsemelerimi ben her zaman yeni bir tane daha buluyorum. Çünkü onlarsız yaşayamam, boşver be ömür dediğin üç gün her şeye rağmen gülümsemeye devam. Bir de kahkahalarımızı tekrar kazanmak kaldı geriye onu da bulunca benden mutlusu yok bu hayatta…

6 yorum:

  1. Sanırım aynı yaştayız ya da güzel memeleketimin insanları hep aynı sorunlarla yüzyüze dedirten bir yazıydı.Hatta abartmıyorum bu yazıyı ben yazmış olabilir miyim uykumda falan...
    Çok ortak yönümüz var mı bilmem ama yazdıklarınızın bana bu kadar uyması çok şaşırtıcı...
    MK

    YanıtlaSil
  2. kimliğimi gizli tutsam da şunu söyleyebilirim ki 22 yaşındayım =) etrafımda benimle benzer sorunları yaşayan çok fazla kişi var bazı dertlerim birine uyarken bazıları bir başkasına uyuyor belki de bu yaşın getirdiği bunlardır =)

    YanıtlaSil
  3. okul bittimi 25 yaştan sonrası bambaşka oluyor..(tecrübeyle sabit) o yüzden şimdi günlerce kafa yorduğunuz sözde dertleri 30 saniyeden fazla düşündüğünüzde hadi len ordan demesini bilirseniz işte o zaman kazanmaya başladınız demektir :) yoksa ileride Sezen abladan kaybolan yılları çokk dinlersiniz. |Anonim|

    YanıtlaSil
  4. Dertlerim keşke sözde olsaydı ama geçecek biliyorum hep böyle kötü gitmeyecek ;)

    YanıtlaSil
  5. yok sözde hale gelmesi için en az iki senenin geçmesi gerekiyor, yoksa dertleri hiçe saydığımdan değil yanlış anlaşılmasın.

    anlatmak istediğim arkanda melek var diyorum sen illa bakıp görmek istiyorsun, bakma arkana, bana inan sen göremesende olduğundan emin ol :)

    dipnot: gün günü aratıyor.
    |Anonim|

    http://www.youtube.com/watch?v=5IB_knun2Ag

    YanıtlaSil
  6. Onu ne yazıkki çözdüm zaten gün günden kötü geliyor o yüzden şu an bulunduğum noktaya şükrediyorum ya =)
    Şarkı çok iyi gitti şu an teşekkürler =)

    YanıtlaSil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?