tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Haziran 2011 Salı

Gel Uyku Gel


Yine bir gece yine uyuyamıyorum delireceğim galiba sabahın köründe kalkmak gerek ama nalet uyku uğramıyor kaç saattir. Yastık sarılmamdan sevgili moduna girdi, bense gerçekten yatakta dönüp durma eylemini gerçekleştiriyorum, yatağın tersinde uyumayı deniyorum bu kez ama sevgili uyku nerdesin kaç oldu bak? Hep özenmişimdir şu kafasını yastığa koyduğu anda uyuyanlara ne kadar şanslısınız biliyor musunuz, yatakta 3 saat dönüp durup da uyuyamamaktan büyük işkence yok.
Çok ağlamışım gözlerimin ağrısı başıma vurdu yine bir sen eksiktin zaten baş ağrısı sana bile atarlıyım şu an. Duşumu da aldım ama hala yok yok. Tekrar bilgisayarı açtım Güzin ablalık yapıyorum bu saatte ne yapılır ki başka zaten. Film izlesem ya da kitap okusam gelir mi acaba uykum? Ama kafam yeterince karışık kendimi vermem zor versem de bu sefer kopamam kendimi biliyorum sabahlarım sonra. Uyuman gerek şartlan artık Pukidiki kızıyorum amaaaa! Neyse hadi iyi geceler diyeyim tekrar bu saatte boş muhabbetten başkası dönmez zaten. Sabahın köründe uyanılacak o kadar işte! Benim gibi uykusuz gecelerde alarm sesini müzik zanneden, ısrarla duymayan birini uyandıracak ilahi güç lazım zaten. Tatlı rüyalar herkese J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?