tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Haziran 2011 Pazartesi

Error!!!

Hani hatanın neresinden dönersen kardı? Döndüğüm yer başladığım yer olmuyor bir türlü. Kelimelerim de tükendi zaten, yazamıyorum artık. Evet biliyorum okuyacaksınız ve içinizden oh diyeceksiniz hak etmişti, oysa benim yenildiğimi bilmenizi istemiyorum, güçlü rolü yapmak her zaman daha iyiydi. Sizin okuduğunuzu bildiğim sürece ben yazamıyorum, kelimelerim bile tükendiler. Yazacaktım, rahatlayacaktım burası benim günah çıkartma köşem, ağlama duvarım olacaktı. Belki de kendimi özgür hissettiğim tek yer. Kafam karışıklıktan güzel, yazmıyorum işte şarkımı dinleyin ben öyle yapıyorum…



Her şeyi al
Bana beni geri ver
Bir şansım olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?