tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Haziran 2011 Cuma

Biraz Alkol Biraz Cesaret


Sarhoş bir gece, nereden geldiği bilinmez bir cesaret, bastırılmış cinselliğin ortaya çıkışı… Ne zaman sarhoş olsam işler kontrolümden çıkıyor. Azıcık hoşlanmam yeter. Benden karşı tarafa ne mesajlar gidiyor bilmiyorum ama karşıdan gelen ataklara kayıtsız kaldığım söylenemez. Frenleri zorlamanın da bir sınırı vardır ne de olsa. Dudakların birleştiği o ana kadar kaçtım kaçtım, kaçamadıysam sonu bilinmez bir gecenin başlangıcıdır. Her şey sabah uyandığında başlar aslında bilmediğin bir evde, bilmediğin bir yatakta, yeterince tanımadığın bir adamla… Rüyamı gerçek mi ayrıntıların karıştığı bir gece, genel hatları can yakan…
Pişmanlık insanın içini kemiren iğrenç bir duygudur, zamanla kaybettiğim. Sınırlarımla birlikte pişmanlıklarım da kayboldu. Eskiden yaptıklarıma pişman olurdum şimdi sadece aldattıklarıma. Kendini aldatan insan aldanır, geride kalan en büyük pişmanlığım budur. Peki ama sarhoş bedenimin yaptıklarını ayık ruhum unutur mu? İşte bunun cevabını arıyorum o hesaplaşma sabahlarında. Buluyorum cevabı her şey unutulur, yaşananlar bile ama aradan zaman geçmesi gerek. Böyle diyerek genişlettim sınırları, pişmanlıkları da kaybettim. Zaten alkole suç atmak saçma olur ama zorla değildir hiçbir şey ihtiyacın olan cesareti vermiştir sadece sana ve sende her sağlıklı insan gibi cinsellikten zevk alıyorsundur. Ben yaptım kime ne demek kolay olmasa da kendinle hesaplaştıktan sonra kabullenirsin. Değer yargılarının çok dışında ben bir bireyim sonuçta zevklerim ve isteklerim var. Yanlış anlaşılmasın tabiki kucaktan kucağa atmıyoruz kendimizi bir adamdan hoşlanmak o kadar basit midir ki? Duygusal olarak hiçbir şey hissetmediğin biriyle öpüşmek bile işkencedir sonuçta. Ama hoşlandığım biriyle güzel bir gece geçirdiysem kime ne? 2 kişilik olaya 3. kişiler girmesin yeter. Bu hayat benim pişman olarak uyanırım ya da mutluyumdur kime ne?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?