tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

19 Haziran 2011 Pazar

Bana Bir Masal Anlat

Bana bir masal anlat içinde ne kurt olsun ne de kuzu. Sadece ben olayım bir de sonsuz sevgi olsun. Kuşu, ağacı, böceği ve en önemlisi de insanı sevmek gibi sonsuz olsun. Kocaman bir kalbim olsun, bu benim masalım olsun. Masalımı anlat ama dinlediğim sahneyi ben seçeyim, yine küçücük olayım o akşamüstü güneş batarken annemin bana şiir okuması gibi olsun, en sevdiğim şiiri dinlediğim o günkü gibi masalım da en sevdiğim olsun. Bir parça da umut koy içine ki mutluluğum da sonsuz olsun.

Ben olayım yalnız içinde, kimseyi istemiyorum masalımda, insanın olduğu yerde hayat değişkendir ben artık tüm mükemmelliğiyle durgun bir hayat istiyorum. Cennet hayal ettiğin gibi bir yerdir, benimki resimlerim gibi rengarenk olsun, her fırça darbemde değişsin ama tuvaldeki resim kadar da durgun olsun. Matruşka bebekleri gibi de masal içinde masal olsun. Sen yaz masalımı, ben besteleyeyim, meleklerse söylesin. Sonsuzda yankılansın benim masalım. Bana bir masal anlat azıcık tuz, bolca şeker tarif ettiğim gibi olsun…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?