tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

31 Mayıs 2011 Salı

Uykusuz Uykucu

Uykuya dalmam kadar zor bir şey yok küçüklüğümden beri. En iyi annem bilir nasıl zor uyuduğumu. Küçükken okulda sabahçı olduğum zamanlarda hava aydınlanmadan servisim gelirdi annem de bu yüzden sağolsun beni 9da yatırırdı. Ne yazıkki ben hiçbir zaman o saatte uyuyacak kadar tavuk olmadım. Her gece 12de geldiğinde ben hala uyanık tabi. Bir de uyuyamadığım için her gün azar yiyorum. J
Yine ilkokul yıllarımda annem, babam ve kardeşim haftasonları köye giderlerdi ekinler için. O zamanlar evlerimizin çok yakın olduğu dedemlerde kalırdık biz. Tabi bana uyku yine haram çünkü yerimi yadırgardım yatağımı değil, dikkat çünkü benim yatağım kanepeydi eski evimizde. Normal yatakta uyuyamayan ilginç bir çocuktum. J
Neyse ki ilkokul bitti hepsinden kurtuldum. Tabi bu sefer de yeni evimize taşındık ve kardeşimle aynı odada kalmaya başladık ve odamızda da bir gece lambası. Bir huyum daha çıktı ortaya zifiri karanlık olmadan uyuyamıyorum bir türlü. Kardeşim korkuyorum diyor lambayı açıyor, ben kapat uyuyamıyorum diyorum her gece kavga bu yüzden.
Neyse büyüdük bu da geçti derken üniversiteye geldim, yurtta ışık olmaması ne mümkün mecburen alıştım ışığa, sese hatta bir süre sonra öyle bir hale geldim ki eve çıktıktan sonra ne şanssa artık sokağın en çok aydınlatan sokak lambası benim odamın önünde!!! Ondan bile etkilenmez hale gelmişim ama artık mışıl mışıl uyuyorum geceleri. Daha da ötesi bir kez disko havasında bir yerde gürültünün orta yerindeki koltuklarda (tabiki alkolün etkisi de yok sayılamaz J), bir kez de guitar hero’da (hala dalga konusuyum bu yüzden) uyudum. Bir de şarap içmişsem tamamdır öyle garip durumlarda bile uyurum ki şaşarsınız, yanımdakiler şoka giriyor valla J. Alıştım bende işte sonunda her yerde her zaman uyumaya, öyle uykusuz yaşamaya alıştım ki yolculuğa çıkınca daha Aşti’den çıkmadan bile uyumaya başladım. Uyuyordunuz diyip herkesten ayrı bana servis yapan muavinler de cabası J
Artık sorunum şu ki kendi yatağım dışında her yerde çok rahat uyuyorum, bu sefer de kendi yatağımda sık sık uykuya dalamadığım oluyor, dehşet uykum var ama düşünmekten uyuyamıyorum, stresimden yastıkları yumruklamak yeni alışkanlığım oldu artık. Yani illa uykuyla bir derdim var ya çok uyuyorum olur olmadık yerlerde ya da uyuyamıyorum. Öğrendim artık ben bu konuda tam bir ayarsızım J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?