tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Mayıs 2011 Pazar

Tenini Özlemek

Hiçbir şeyi özlemedim belki de böylesine. Başkalarına göre sıradan bir ten benim için farklı bir doku, farklı bir koku. Sadece sarılıp uzun süre kalabilirdim öylece, son görüşmemizde kaldığım gibi. Gözyaşlarını görmemek için kafamı göğsüne gömüp, gözlerimi kapatıp sadece kokuna dalabilirim yeniden. Belki tekrar aşık olamam ama eskisinden de çok sevebilirim seni. Alışmak böyle bir şey galiba öylesine alışkınım ki tenine, kokuna, sesine, gözlerine, ellerine… Özlüyorum, her şeyi özlüyorum ama asıl özlediğim geçmiş galiba ben eski bizi özlüyorum bir daha hiç olmayacağını bile bile. Her şeyi bırak gel dedin ya son görüşmemizde, yine yapamadım. Başarmamız zamanın durması kadar imkansızdı, yeniden mutsuzluğumu alıp mutsuz etmeye gelemezdim. Yapamadım işte olmadı, sevdim çok sevdim ama zaman bizi yendi. Dediğin gibi her şeyi bırakacağım ama dönmeyeceğim, yine yeniden aynı şeyleri yaşayamayız buna gücümüz yok. Çok üzgünüm hoşçakal…

                                                                                                                                         Mart 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?