tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

19 Mayıs 2011 Perşembe

Seyrüseferde

Yağmur yağıyor, otobüs hızla ilerliyor. 1 numaradan izliyorum yolu yani en önden. Aniden yolda buldum kendimi, ilk kez bu kadar çok yola çıkmam gerekiyordu. Her şeye sırtımı döndüm. Pazartesi başlayacak finallerime inat bütün kitaplarımı sırt çantama doldurdum ve yoldayım...  Bir yandan düşünüyor bir yandan dua ediyorum.

‘’Üç dua vardır ki, bunlar şüphesiz kabul edilir: Mazlumun duası, yolcunun duası ve babanın evladına duası.’’ 
                                                                                                                                     İbn Mâce, Dua, 11.

Bir yolcunun duasındayım duam hayırlsı ne ise o olsun… Oysa hepimiz yolcu değil miyiz bu hayatta? Her zaman hayırlısını diliyorum şimdi…

Hava kararıyor, yağmur hafifledi, yol devam ediyor. Bu yola çıkarken kaybettiklerimi kazanmak için son bir riske girmem gerekiyordu ya batarım ya çıkarım. O çok düşkün olduğum özgürlüğümü bile vermeye hazırım. İlk kez yarının korkusunu yaşamadan yaşamayı, sadece o ana ait olmayı deneyeceğim. Sevmediğim bir adamla sırf ilk diye, ortalığa düşmemek için, bir yere sığınma ihtiyacıyla ait olmayı deneyeceğim. Sevseydim aldatmazdım, böylesine boşlukta olmazdım. Şimdi hayat beni yollarda sürüklüyor. Korkuyorum…

Evet, hala korkuyorum ama buna ihtiyacım var. Bencilce peşimde sürüklemektense, nereye olursa sürüklenmeye hazırım. O çok sevdiğim şarkıyı dinliyorum bir yandan.

Seyrüsefer
Ey aşk al beni süründür
Yak ateşlerde        
Ben gönüllü köleyim sahibim sensin
Kanat beni ballı zehirden dişlerinde
Sen her şeye rağmensin ebediyensin

Annem annem annem beni aşka ver
Asi başım bir aşka boyun eğer

Gönül yangın mahkemesiz mahkum kederde
Çilemi seveyim ha gökte ha yerde
Ben aşksız neyleyim herkesteki bedeni
Ben dururum tende can seyrüseferde
Bir çölün ortasında ilerliyorum, kulağımda müzik aklım nerede kim bilir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?