tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Mayıs 2011 Cumartesi

Hep Aynı Terane Psikolojik Dertler

‘’Korkulan değil, korkuydu böylesine korkunç olan.’’

Korkuyorum evet çok korkuyorum. Anlatamadığım şeyler var, girdiğim dönülmez yollar, sakladığım şeyler var kendime bile itiraf etmekten korktuğum. Herkes hata yapar ama bazıları daha fazla yapar. Hata yapma yarışı yapmıyorum elbet, daha fazlasını yapmayı bende istemezdim. Gururumdan diyorum ya hataları ben yaptım, bedellerini ben öderim, ödeyemiyorum işte. Ağır geliyor bana bu kadar hata girdiğim bu yoldan dönebilsem tüm korkumu da alır kaçardım, saklanırdım sessiz sakin bir limana. Çünkü yalnız kalmaktan bile bu kadar çok korkmuyorum. Sıkılmadan bir insana bağlanıp, onunla uzun zaman geçirmeyi pek başarabilen bir insan değilim işte bu yüzden en büyük korkumda kendimi mahvetmek. Belirsiz bir hayata yol almaktan korkuyorum. Sınırlarımı kaybettiğimden beri korkuyorum artık yapacaklarım sınırsız, hatalarım sınırsız, zararlarım sınırsız.

Değişmek isteyip de değişemeyeceğini görmek, bir kez daha anlamak… Ben buyum ne yazık ki değişemiyorum kendimden korkuyorum, her şeyden herkesten, kendimden bile korkuyorum. İtiraf edemediğim şeyler var, altında boğulduğum sırlar, her yazımda dönüp dolaşıp aynı yere geldiğim şeyler var. Dayanamıyorum bu yük bana ağır…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?