tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

19 Mayıs 2011 Perşembe

Gecenin Rengi


En çok geceleri sevdim, gecenin sessizliğini. Uzun düşünceli gecelerde buldum kendimi, bütün detaylarıyla inceledim hayatımı. Herkes uyurdu ben bir hayale dalardım. Öyle çok hayalim vardı ki, bütün hayal kuranlar gibi bir o kadar da hayal kırıklığım. Olsun varsın hayaller gerçekleşmese de ben gece siz uyurken yeni hayallere dalarım, onlara uyurum.
Gecelerden sonra gün doğumları da gördük, gün ışığında hayatın olağan koşuşturmasında bende yerimi aldım siz gibi. Koştum durdum bazen yoruldum bazen şükrettim bazen de gülümsedim nedensiz. Sizin gibi bende güneşli günler bekledim buna inandım bazen gülümsetti bizi güneş çokça da karanlık iç sıkıcı havalarda buldum kendimi. Ne olursa olsun geçti günler, her gün bir geceye kavuştu, ben her günü geceye kavuşmanın avuntusuyla yaşadım. Geceler benimdi, en çok onları sevdim. Herkes uyudu ben enstrümantal bir müzik eşliğinde derinlere daldım. Zihnimin derinliklerinden inciler çıkardım.
Olduğum, göründüğüm ve olmak istediğim üç insan barındırdım içimde bir tek gece üçü bir araya geldi. Siz görmeden gizlice buluştuk karanlıkta. Her gece kavga ettiler içimde, ne ayırabildim onları ne de seçim yapabildim aralarında. Çünkü üçü de bendim, onları ben yaratmıştım bilerek ya da bilmeyerek.
Sessiz gece üç kadın, ışıktan kaçan sonsuz karanlığa mahkum, özgür oldukları geceleri seven üç kadın, bir bütünün üç parçası hayatın üç yarısı. Ben en çok geceleri sevdim siz uyudunuz ben hayaller kurdum üç yanımla. Kendi gerçeğimi yaşadım gecelerde, gün doğdu ben yaşar gibi rol yaptım sizlerle birlikte. Geceler benim, gecenin rengi benim…

                                                                                                                                               Nisan - 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?