tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Mayıs 2011 Pazar

Çapkınlık

Çapkınlık bu ülkede erkeklere özgü bir davranış sanılır, oysa kadınlar gizli çapkınlardır. Çaktırmadan yaparlar ve sonra geri çekilip erkekler kendilerine asılıyormuş, onlar bir şey yapmamış gibi davranırlar. Ama şu söz doğrudur ki dişi köpek kuyruk sallamazsa erkek bir şey yapmaz. Bütün insanlar gibi kadınlar da beğenilmekten hoşlanır, ister güzel olsun ister çirkin bütün kadınlar birilerinin kendine iltifat etmesinden haz duyar. Bu yüzden kadınlar gizli çapkındır beğenilmek içgüdüsüyle şekilden şekle girer ama hiç belli etmezler. Tabi bazı salaklar da vardır benim gibi yaptığı her şeyi göstere göstere yapan. Şeffaflık her zaman hoşuma gitmiştir, bazı şeyleri ortalıkta yaşıyorum buradan teşhirci olduğum ve hiç bir şey saklamadığım gibi bir sonuç çıkmasın bende saklıyorum tabi ki toplumun değer yargılarına ters düşmemek için ama bazı şeyler vardır ki saklamıyorum. Çapkınım evet küçük flörtler ediyorum sık sık; ama bunlarda ileri gitmiyorum. Beğenildiğimi biliyorum sadece bunun dile getirilmesini sağlıyorum ve sonra ben de birkaç iltifat ediyorum beğendiklerime hepsi bu. Belki de tam olarak bir çapkınlık bile değil sadece içgüdüsel bir hareket. Bildiğim bir şey varsa erkekler açık, kadınlar gizli çapkındır, benim gibi istisnalar ise kaideyi asla bozmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?